۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 840148

تهران-ایرنا- نشست هیات مدیره استقلال تا ساعاتی دیگر (ساعت ۱۶)در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار خواهد شد اما آنچه مشخص است در این جلسه حمایت تمام قدی از مرد پرتغالی صورت خواهد گرفت تا او جام حذفی را با موفقیت استارت بزند.

ابقای ساپینتو در استقلال

به گزارش قدس آنلاین، استقلال در شبی که نمایش خوبی نداشت دو بر صفر به تراکتور باخت تا شایعه برکناری ریکاردو ساپینتو از سمت سرمربیگری آبی‌پوشان به گوش برسد.

سرمربی آلمانی استقلال که تیمش با پرسپولیس در صدر جدول پنج امتیاز فاصله دارد از ابتدای فصل تاکنون نتوانسته جایگاهی برای خود در قلب‌های هواداران استقلالی ایجاد کند، او که چند ماه پیش از این و با کارنامه‌ای نه چندان قابل دفاع جانشین مردی شد که بدون شکست استقلال را پس از ۹ سال قهرمان ایران کرده بود به خوبی می‌دانست روزهای سختی را بر روی نیمکت پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا پیش رو دارد.

برخی از افرادی که با رفتن مصطفی آجورلو از استقلال منافعی دیگر در این تیم نداشتند از روزی که علی فتح‌الله‌زاده مدیریت این تیم را بر عهده گرفت تلاش کردند بین مدیرعامل و سرمربی فاصله بیندازند، شاید در چند هفته ابتدایی که فتح‌الله‌زاده بر صندلی مدیرعاملی استقلال تکیه زده بود ساپینتو این تصور را داشت او به زودی جای خود را به یک گزینه ایرانی خواهد داد؛ اما شبی که مرد پرتغالی به دفتر شخصی فتح‌الله‌زاده رفت و با استقبال گرم او روبرو شد فهمید بسیاری از اخباری که به وی منتقل می‌شود فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله دارد.

استقلال در سه بازی اخیر خود نتایج خوبی نگرفته است،آنها دربی را با تساوی به پایان رساندند، در تهران نتوانستند مس رفسنجان را ببرند و در تبریز به تراکتور باختند. این نتایج باعث شد قهرمانی نیم فصل به رقیب سنتی رسیده و فاصله آبی‌ها با صدر جدول به پنج امتیاز اختلاف برسد.

این اتفاقات باعث شد تا ساپینتو بیشتر از همیشه با انتقادات روبرو و شایعه کنارگذاشتنش از نیمکت استقلال مطرح شود.

ابقای ساپینتو در استقلال/حمایت تمام قد از مرد پرتغالی برای قهرمانی جام حذفی

علی فتح‌الله‌زاده که برای دریافت پول اللهیار صیادمنش به ترکیه سفر کرده بود بامداد امروز به ایران بازگشت، او امروز روز پرکاری را پشت سر خواهد گذاشت، مرد اول آبی‌ها از صبح جلسات متعددی را برگزار کرده است، او گزارش کاملی از اتفاقات افتاده در روزهای اخیر را از معاونانش دریافت کرده است و تا چند ساعت دیگر دو نشست مهم خواهد داشت.

نشست هیات مدیره استقلال تا چند ساعت آینده برگزار خواهد شد، مدیران ارشد آبی‌پوشان به احتمال زیاد به سه چهار عضو(علی فتح‌الله‌زاده،حجت کریمی،پرویز مظلومی و محمد مومنی) دور یک میز خواهند نشست تا درباره شرایط تیم بحث و تبادل نظر کنند.

اگرچه هیات مدیره استقلال توقع بیشتری از ساپینتو و استقلال داشتند؛ اما در نشست امروز نه به او اولتیماتومی خواهند داد و نه توبیخش می‌کنند، آنها فقط در فاصله چند روز مانده به بازی با تراکتور در جام حذفی می خواهند آرامش را به تیم تزریق کنند و از وی حمایت می‌کنند. امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی از ساپنتو حمایت خواهد شد تا استقلال بتواند جام حذفی را با موفقیت استارت بزند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.