مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: طبق اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته میزان مصرف گاز 55 میلیون متر مکعب گزارش شده است.

مصرف ۵۵ میلیون متر مکعبی گاز طی ۲۴ ساعت گذشته

محسن نجات در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی میزان مصرف سوخت بنزین را ۵ میلیون ۴۰۰ هزار لیتر گزارش کرده است همچنین در حوزه نفت و گاز بجز نیروگاهها ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مصرف بنزین بوده که و نفت و گاز نیروگاه ۴ میلیون لیتر گزارش شده است و تا این لحظه مصرف گاز ۵۵ میلیون متر مکعب است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در ادامه در خصوص خدمات ارائه شده و اقدامات دستگاههای مدیریت بحران خراسان رضوی در وضعیت جوی نیز اظهار کرد: در حوزه راهداری تیم های عملیاتی در حال تلاش بودند و نیروهای راهدار درگیر ۵۷۳ نفر با ۳۲۷ دستگاه ماشین الات خدمات رسانی کردند و همچنین ۹ هزار و ۵۳۴کیلومتر باند توسط راهداری استان برف روبی شده است.

وی افزود: در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز ۳۶ تیم به ظرفیت ۱۱۳ نفر با ۳۰ دستگاه خودرو عملیاتی سبک و سواری خدمت ارائه کردند.

نجات گفت: در حوزه امداد رسانی به ۳۶۰ نفر مسافر جاده گناباد و ۹ اتوبوس در جاده مواصلاتی بیرجند مشهد اسکان اضطراری دادند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هزار و ۱۰۰ ماموریت نیز توسط مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام و تعداد ۱۰۵ مصدوم تصادفی را امداد رسانی کردند.

وی به اعم اقدامات در حوزه پلیس راه نیز اشاره کرد و گفت: اجرای مقررات ترافیکی در محورهای دارای برف و لغزندگی با کیفیت بسیار خوبی توسط پلیس راه انجام شده است.

نجات همچنین گزارش محدودیت ترافیکی و وضعیت راهها را اعلام کرد و گفت: به دلیل کولاک و عدم دید افقی کافی محور شریانی مسدود در کنار گذر شمالی مشهد و محورهای غیرشریانی مسدود محور قدیم مشهد باغچه و مشهد کلات است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از بازگشایی محورهای تایباد، فردوس، باخرز، گناباد و بالعکس خبر داد و افزود: در حال حاضر تردد در این محورها در جریان است.

وی افزود: سایر محورها مواصلاتی خراسان رضوی تردد برقرار و شرایط بسیار پایدار و خوب است.

نجات گفت: کمینه و بیشینه دمای ثبت شده مشهد نیز بین ۱۰- و ۵ درجه است و بیشترین میزان بارش برف نیز ۱۸ سانتی متر در شهرستان فریمان بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: بارندگی در کاخک گناباد نیز تقریبا ۱.۵ میلی متر بوده است و کمترین دما نیز در شهرستان فریمان ۲۱- درجه گزارش شده و بیشترین دما نیز در شهرستان بردسکن ۸+ بالای صفر بوده است.

وی ضمن تقاضا از مردم اظهار کرد: با کاهش یک درجه ای بخاری و دستگاههای گرمایشی تقریبا به ۲۰۰ هزار خانوار ما قادر به ارائه خدمت خواهیم بود و از مردم درخواست دارم به پویش هر خانه یک اتاق گرم بپیوندید و با مصرف بهینه و مدیریت انرژی در این روزهای سرد همه مردم از این نعمت بهره مند خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.