کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کلانشهر مشهد با توجه به بارش برف و برودت هوا، امشب سردترین دمای شبانه سال جاری خود را به ثبت‌ خواهد رساند.

امشب مشهد سردترین دمای شبانه سال جاری را به ثبت می رساند

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: بر طبق پیش بینی ها، کمینه دما در مشهد امشب به منفی ۱۴ درجه خواهد رسید که سردترین شب سال جاری در این کلانشهر خواهد بود.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دلیل این کاهش‌ چشمگیر دما، استقرار سامانه بارشی شمالی است که از روز دوشنبه هفته جاری در استان خراسان رضوی فعال شده است.


وی با بیان اینکه دمای فعلی مشهد هم اکنون هفت درجه زیر صفر است، تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته شهرستان های قوچان و مه ولات به ترتیب با منفی ۱۲ و یک درجه سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند.


رضایی پور خاطرنشان کرد: بارش برف از روز گذشته تاکنون در بیشتر نقاط استان ثبت شده است و شهرستان های قوچان و درگز بیشترین بارش ها را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: سرما و برودت هوا تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن به تدریج از سرمای هوا کاسته می شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون آسمان در بسیاری از نقاط خراسان رضوی ابری و نیمه ابری است و در ارتفاعات و نقاط شمالی استان شاهد بروز کولاک و وزش باد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.