سرمای سخت خراسان رضوی در هفته گذشته برخی شهرهای خراسان رضوی را دچار ناترازی گاز و افت فشار کرده و چند  شهر نیز با قطعی مقطعی گاز روبرو شد که برای جبرای این کسری و جلوگیری از افزایش قطعی گاز در این شهرها سوخت جایگزین توزیع شد. 

توزیع ۲۷۶ هزار لیتر نفت سفید در بحران سرمای خراسان رضوی 

قائمی طلب در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: وضعیت مصرف فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در شهرهایی که دچار مشکل ناترازی گاز شده اند به صورتی پیش رفت که براساس مصوبات ستاد مدیریت بحران از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ دی ماه از سوخت جایگزین استفاده کردیم.


روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی خراسان رضوی افزود: در شهر تربت جام بیشترین میزان استفاده از این فراورده های نفتی را شاهد بودیم به طوری که ۱۸۳ هزار لیتر نفت سفید و ۶۵ تن گاز مایع معادل ۶ هزار و ۴۰۰ سیلندر توزیع شد.


وی ادامه داد: در شهر تایباد ۷۵ هزار لیتر نفت سفید و ۲۵ تن گاز مایع معادل ۲ هزار و ۳۰۰ سیلندر، در ناحیه نیشابور ۱۸ هزار لیتر نفت سفید و ۶۵ تن گاز مایع معادل ۶ هزار و ۴۰۰ سیلندر به صورت فوق العاده توزیع شده است، در ناحیه مرکزی مشهد نیز ٣٠ هزار لیتر نفت سفید و ۱۹۰۰ سیلندر گاز مایع توزیع شده است.


طبق گفته روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی خراسان رضوی، این فراورده های نفتی توزیع شده در هیچ برنامه ای نبوده و به صورت فوق العاده فقط برای مدیریت بحران توزیع شده و علاوه بر سهمیه های مختلف در اختیار شهروندان بوده است تا مشکلی برای تامین گرما در این سرمای شدید ایجاد نشود.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.