مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: ۶۵ درصد مشترکین در سه پله اول مصرف قرار دارند و این افراد تغییر محسوسی در گاز بها نخواهند داشت.

مدیر عامل شرکت گاز زنجان:  ۶۵ درصد مشترکین گاز  استان در سه پله اول مصرف قرار دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ رحیم سلیمانی نژاد روز یکشنبه نهم بهمن در نشست خبری با اشاره به اینکه همه شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند، اظهار کرد: بیش از ۹۱ درصد روستاها نیز دارای نعمت گاز هستند.

سلیمانی نژاد گاز رسانی به مساکن ملی را از اهداف مهم شرکت برشمرد و ادامه داد: گاز رسانی مسکن برکت تمام شده و کوی زنگان نیز در دست اجراست همچنین کوی زیتون، در برنامه پیمان سپاری است و اوایل سال آینده گاز رسانی می شود.
وی از افزایش ظرفیت شهرک صنعتی سلطانیه خبر داد و یاد آور شد: تامین ۲۰ درصد گاز رسانی به شهرک شهید شهریاری امسال به بهره برداری می رسد و مابقی نیز پیمان ساری می شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اذعان با اینکه در دهه فجر امسال ۱۲۷ طرح در استان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود گفت: این تعدد ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.
وی اظهار کرد: با تدوین برنامه‌های جامع بنیادین مسئولین و همکاری مردم شاهد مصرف بهینه و ایمن گاز در روزهای سرد سال خواهیم بود.
سلیمانی نژاد در پاسخ به سوال خبر نگار ما در خصوص افزایش گاز بها در استان افزود: ۶۵ درصد مشترکین در سه پله اول مصرف قرار دارند و این افراد تغییر محسوسی در گاز بها نخواهند داشت و چهار درصد بد مصرف ها در پلکان ۱۱. ۱۲ هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.