پدر پنج قلوهای گنبدی با قدردانی از حمایت بهزیستی و راه و شهرسازی گلستان در پرداخت بخشی از هزینه‌ها و همچنین تحویل خانه سازمانی، خواستار شغل ثابت برای تامین مخارج زندگی خانواده هشت نفره خود شد.

پدر پنج قلوهای گنبدی: درآمد ثابت ندارم؛ مسئولان یاری‌ام کنند

به گزارش قدس آنلاین، احسان اقبال اظهار کرد: ۱۴ سال از زمان ازدواجم می‌گذرد و با شغل کارگری ساختمان هنوز نتوانستم خانه‌ای برای خود داشته باشم و پرداخت اجاره خانه در کنار هزینه خورد و خوراک خانواده برایم دشوار است.

وی از مسئولان شهرستانی و استانی خواست با توجه به اینکه به خواست خداوند تعداد فرزندانش زیاد شده و کارگری ساختمان شغلی فصلی است، کاری ثابت به عنوان نگهبان و یا مانند آن برایش فراهم کنند تا بیشتر از این شرمنده خانواده‌اش نشود.

پنج قلوهای گنبدی ۱۳ بهمن ماه به دنیا آمدند که به دلیل زایمان زودتر موعد مادر به محض تولد برای دریافت خدمات تخصصی به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان طالقانی و تامین اجتماعی انتقال یافتند.

اقبال از فوت یکی از پنج قلوها که پسر بود خبر داد و گفت: طبق اعلام پزشکان حال دو دختر و دو پسر دیگر خوب است و منتظر ترخیص‌شان از بیمارستان هستیم.

وی افزود: امروز از مادر چهار قلوها خواستند به بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان طالقانی برود و بچه‌ها را در آغوش بگیر، چراکه دریافت حس مادری باعث بهتر شدن روند تکمیل رشد کودکان می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از مسئولان اداره راه و شهرسازی امروز در تماس تلفنی در رابطه با استقرارمان در خانه سازمانی سوال کرد و خواست هرچه زودتر کارهای نام نویسی برای خانه دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن را انجام دهم.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان روز یکشنبه در حاشیه مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس، کلید یک واحد مسکونی از خانه‌های سازمانی را تحویل پدر پنج قلوهای تازه متولد شده داد.

همچنین بهزیستی گلستان تامین مستمری ماهانه، هزینه پوشاک و شیرخشک این پنج قلوها را تا دو سالگی متقبل شد.

مادر ۳۳ ساله از اهالی ترکمن شهر گنبدکاووس پنجشنبه شب هفته گذشته در پنجمین زایمان خود در بیمارستان شهدای ۱۲ دی این شهرستان پنج قلو شامل دو دختر و سه پسر به دنیا آورد که به سبب تولد در هفته بیست و هفتم به غیر از کودک فوت شده به دلیل نارسی بقیه برای ادامه حیات به دستگاه‌های ویژه متصل هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.