۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 851166

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه بالاترین رقم قرارداد در لیگ این رشته ۵۰ میلیون تومان است، گفت: امیدوارم حامیان مالی نگاه بهتری به این ورزش داشته باشند.

قرارداد ۵۰ میلیونی برای قهرمان جهان!

به گزارش قدس آنلاین، کیوان شیرآقایی در خصوص برگزاری دور برگشت و مرحله نهایی لیگ برتر ووشو که طی روزهای سه‌شنبه الی پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: سه دوره متوالی به قهرمانی رسیده‌ایم و اکنون شرایط تیم دانشگاه‌آزاد خوب است.

وی با بیان اینکه چند مهره سرشناس از این تیم جدا شده‌اند، گفت: تعویق زمان برگزاری دور برگشت موجب شد تا نفراتی چون عرفان آهنگریان، امیر فضلی، حسام محمدزاده، سامان احمدی و حمیدرضا سهندی؛ هرکدام بنابر دلایلی از تیم جدا شوند و به جای آنان نفرات جوانی را جذب کردیم.

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد، توضیح داد: سه مرحله اردو برگزار کردیم و خوشبختانه اکنون شرایط خوبی داریم. هرچند شاکله اصلی تیم ما تغییر کرد اما امسال نیز برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص مدعیان فصل جاری لیگ ووشو، بیان کرد: در گروه ما، پارس‌جنوبی بعد از دانشگاه در رتبه دوم قرار دارد و در گروه مقابل نیز پاس ناجا و ماهشهر مدعی هستند. پیش بینی‌ها از حضور دانشگاه و پاس در فینال خبر می‌دهد اما برای موفقیت باید جنگید و چیزی را نمی‌توان به پیش‌بینی سپرد.

شیرآقایی در خصوص نقاط ضعف و قوت لیگ، گفت: به خاطر شیوع کرونا چند سالی است لیگ فشرده برگزار می‌شود که خوب نیست. مسئولان قول دادند دوباره از سال آینده مسابقات در چند هفته مختلف برگزار شود. طولانی‌تر شدن مسابقات قطعا روی کیفیت تاثیر می‌گذارد و رقابت را داغ‌تر می‌کند. از سوی دیگر باید بگویم سطح برگزاری هر سال پیشرفت می‌کند و بهتر می‌شود.

وی در خصوص قراردادهای مالی لیگ، گفت: نقطه ضعف اصلی لیگ، حضور کمرنگ اسپانسرهای مالی است. اکنون بالاترین قرارداد، ۵۰ میلیون است که آنهم دو تا سه نفر این رقم را دریافت می‌کنند. ووشوکاران یکسال در انتظار لیگ هستند تا دریافتی مالی خوبی داشته باشند و رقم‌ها اصلا خوب نیست. ما در دانشگاه‌آزاد، پرداختی منظمی داریم و اکنون حدود ۶۰ درصد قراردادها پرداخت شده اما واقعا رقم کمی است.

وی گفت: البته مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در حال مذاکره با باشگاه‌ها و حامیان مالی بزرگ هستند تا از سال آینده وارد مسابقات شوند و شرایط مالی بهتر شود.

رقم قراردادهای لیگ ووشو در حالی اندک و پایین است که ووشوی ایران قهرمانی جهان را یدک می‌کشد و یکی از رشته‌های پرافتخار ورزش ایران محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.