مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: استان یزد کم‌ترین میزان متوسط خاموشی به ازای هر مشترک در دقیقه را در سطح کشور دارد.

یزد رکورددار کمترین میزان خاموشی برق در کشور

به گزارش قدس آنلاین، علی جم در آیین تجلیل از صنایع برتر و تأثیرگذار در کاهش پیک‌بار تابستان ۱۴۰۱، اظهار کرد: از میان ۱۸۵ واحد صنعتی تأثیرگذار در پیک‌بار، ۵۰ واحد صنعتی برتر انتخاب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود: استان یزد کم‌ترین میزان متوسط خاموشی به ازای هر مشترک در دقیقه را در سطح کشور دارد و صنایع استان به عنوان بخش حساس و بیشترین سهم مصرف برق، نقش کلیدی در مدیریت بار شبکه دارند.

جم تصریح کرد: در سال جاری، ۹ هزار مگاوات از ۶۹۵۰۰ مگاوات مصرف کشور با شیوه‌های مدیریت بار و در قالب همکاری صنایع، کشاورزان و سایر مشترکین مدیریت شد.

وی به افزایش تعرفه و طرح تشویقی برای کاهش مصرف مشترکین خانگی با اختصاص 18 میلیارد تومان پاداش اشاره کرد و گفت: امید است با انجام طرح کنترل‌پذیر کردن لوازم اندازه‌گیری مصرف‌کنندگان صنعتی، شرایط را برای مدیریت بار بهتر شبکه نسبت به مشترکین همکار و غیر همکار در پیک فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان انجام طرح تعمیرات و تعطیلات مشترکین صنعتی، کاهش بار صنایع با استفاده از دیزل ژنراتورها یا جابجایی بار به ساعت کم بار را از اقدامات مؤثر در کنترل پیک‌بار تابستان برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.