رئیس‌جمهور گفت: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

رئیسی: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم بر مشکلات فائق خواهد آمد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان» با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی با ماهیت فرهنگی است، تحقق و اجرای اهداف اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی را برنامه دولت سیزدهم عنوان کرد و از همه دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور به ویژه روحانیت انقلابی و هوشیار خواست به مسئولیت‌های سنگین خود در پیشبرد گفتمان انقلاب عمل کنند.

رئیس جمهور کم کاری‌ها و ضعف‌های عملکرد فرهنگی در سال‌های گذشته را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه همه نهادهای آموزشی، علمی و فرهنگی از جمله شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در پیشبرد امور فرهنگی مسئول هستند، بر اهمیت نقش مساجد، ائمه جمعه و جماعات و قرارگاه‌های فرهنگی در ترویج ارزش‌های انقلابی و فرهنگی تاکید کرد.

ئیسی پیشرفت ۶۰ درصدی اجرای شبکه ملی اطلاعات را از اقدامات مهم انجام شده در دولت سیزدهم دانست و ابراز امیدواری کرد با تکمیل این شبکه ملی در آینده‌ای نزدیک، مردم ایران از خدمات بهتر و مطمئن‌تری بهره‌مند شوند.

رئیسی ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: ملاک ارزش‌گذاری عملکردها در دولت مردمی، بهره‌وری بالا و کیفیت خدمات است و این موضوع به ویژه در نظام آموزشی مورد توجه است.

ر ئیس جمهور با اشاره به موفقیت دولت در جبران کسری بودجه به ارث رسیده از قبل بدون استقراض از بانک مرکزی، رشد درآمدهای مالیاتی و صادرات غیرنفتی، افزایش حدود ۵ درصدی رشد اقتصادی و نیز ۱۷ درصدی صادرات، از دسیسه و فتنه‌ دشمنان در ایجاد اغتشاش خیابانی و پس از آن برهم زدن ثبات در بازار ارز گفت و تصریح کرد: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.