معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه جوانان گلستانی به مناسبت روز جوان به سینمای رایگان دعوتند، گفت: همچنین استخرها در روز جوان برای جوانان استان رایگان است.

سینما و استخر در روز جوان رایگان شد

به گزارش قدس آنلاین، حامد ملاحسنی امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: ۱۱ الی ۱۷ اسفند ماه به عنوان هفته جوان نامگذاری شده که در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برنامه آغازین هفته جوان در گلستان است، افزود: این سلسله اردوها که هم‌اکنون در علی‌آبادکتول در حال برگزاری است در هفته جوان به طور مکرر با حضور اقشار مختلف جوانان برگزار می‌شود و هدف آن نیز تقویت هویت بومی و ملی جوانان، نشاط و سرگرمی و آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح مرکز اوقات فراغت جوانان استان در اردوگاه قرن‌آباد و ارائه خدمات اجتماعی رایگان را از دیگر برنامه‌های هفته جوان در گلستان برشمرد و متذکر شد: یکی از برنامه‌های ما در هفته جوان ارائه خدمات اجتماعی رایگان است که دستگاه‌های مختلف اجرایی بسته‌های حمایتی را برای جوانان استان در نظر گرفتند.

ملاحسنی با بیان اینکه استخرها در روز جوان برای جوانان گلستانی رایگان است، یادآور شد: خدمات استخر کوثر و ایثار در گرگان، استخر کمینه در بندرترکمن، استخر مینودشت و استخر علی‌آبادکتول در روز جوان رایگان است و جوانان می‌توانند با کارت ملی به مراکز منتخب مراجعه کنند.

وی از سینمای رایگان در سینما عصر جدید و مهر گنبدکاووس در روز جوان خبر داد و تأکید کرد: همچنین به مناسبت روز جوان ارائه حمل و نقل شهری در گرگان برای جوانان رایگان است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه تلاش ما افزایش دامنه ارتباط با جوانان است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته جوان امسال با شعار «جوان پرچمدار پیشرفت ایران» دنبال می‌شود. استان گلستان ۷۰۰ هزار جوان ۱۸ تا ۳۵ سال دارد.

ملاحسنی از برگزاری مسابقات کتابخوانی تحت عنوان «جوان و انتخاب بزرگ»، مسابقات فرهنگی، گفت و شنود با مسئولان و افتتاح خانه جوان در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: روز پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ماه جاری با حضور «وحید یامین پور»، دبیر شورای عالی جوانان کشور بزرگترین خانه جوان کشور در گرگان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته جوان امسال جشن‌های ویژه در ۱۴ شهرستان استان گلستان برگزار می‌شود که جشن هفته جوان در گرگان، گنبدکاووس و گمیشان محوری است. در شهرستان گمیشان جشن بزرگ ازدواج آسان جوانان ترکمن‌صحرا با حضور ۷ هزار نفر از جوانان ویژه ۴۰ زوج برگزار می‌شود که در این مراسم جهیزیه رایگان نیز به زوجین اعطاء خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین در روز پنج شنبه ۱۸ اسفند ماه با حضور دبیر شورای عالی جوانان کشور اشاره کرد و توضیح داد: در این مراسم ۱۲ جوان برتر گلستانی تجلیل می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.