۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 860366

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۸ تن خرمای مضافتی توسط اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی استان به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ توزیع شد.

۸ تن خرمای مضافتی در خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، آرش آوان اظهار کرد: در اسفند ماه سال گذشته با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی انجام گرفته، مقدار ۲۰ تن خرمای مضافتی درجه یک برای ماه مبارک رمضان توسط اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی استان تامین و ذخیره سازی شده بود تا در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب به مردم عرضه شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون ۸ تن از این خرما توسط روستابازارها و فروشگاه‌های مصرف در شهرستان مشهد مقدس و تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله درگز، زاوه، نیشابور، فیروزه و جوین توزیع شده است، افزود: خرمای توزیع شده از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و با قیمت مصوت از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر خرمای مضافتی، سایر اقلام کالاهای اساسی و مصرفی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و... در روستا بازارها و فروشگاه‌های مصرف زیر قیمت بازار به هم استانی‌ها، زائرین و مجاورین امام رضا (ع) عرضه می‌شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.