معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: در ایام نیمه شعبان نیز اقدام به برپایی مواکب کردیم که تجربه خوبی بود، از این رو در ایام ولادت و اعیاد مانند دهه کرامت نیز موکب برپا می کنیم.

برپایی موکب دهه کرامت در جوار آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه الاسلام در رابطه با برنامه های دهه کرامت اظهار کرد: با توجه به اینکه آستان سید الکریم(ع) در شهرری، قبله تهران معرفی شده است، بنابراین می‌توانیم در این ایام در عرصه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت حضرت عبدالعظیم علیه الاسلام برگزار کنیم.

وی گفت: همزمان با اربعین حسینی برنامه جاماندگان اربعین به همت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه الاسلام همه ساله با همکاری گروه‌های مردم نهاد برگزار می‌شود و در این راستا نیز مواکبی در جوار این آستان مقدس برپا می‌شود.

معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: سال گذشته در ایام نیمه شعبان نیز اقدام به برپایی مواکب در جوار این آستان مقدس کردیم که خوشبختانه با استقبال مردم مواجه شد.

حجت الاسلام محسن عرفاتی تصریح کرد: با تجربه خوبی که در این زمینه داشتیم، خوب است که در دهه کرامت و ایام ولادت و اعیاد نیز برپایی مواکب در جوار این آستان مقدس برگزار شود تا بتوانیم شور و نشاط معنوی با مشارکت مردم برپا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.