رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: احسان حدادی اسطوره دو و میدانی است و باید تلاش کنیم او در بازی‌های آسیایی با افتخار خداحافظی کند.

تلاش فدراسیون دو و میدانی برای خداحافظی افتخارآمیز احسان حدادی

رییس فدراسیون دو و میدانی معتقد است پرتابگر دیسک ایران باید با افتخار خداحافظی کند.

 احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک راهی آمریکا می‌شود تا اردویی در این کشور برگزار کند و برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده شود. ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران بارها از مسئولان ورزش به دلایل مختلف انتقاد کرده و تاکید کرده قول مدال هم نمی‌دهد.

حدادی که دارنده تنها مدال المپیک دوومیدانی ایران است، عملکرد ضعیفی در المپیک 202 توکیو و پس از آن در بازی‌های کشورهای اسلامی داشت. سفر حدادی به آمریکا همواره حاشیه‌های زیادی داشته و در چند ماه گذشته بحث پرداخت هزینه‌های سفر او مطرح شده است. حدادی ۳۸ ساله در توکیو ۲۰۲۰، چهارمین المپیک خود را تجربه کرد و البته با ارائه نمایشی بسیار ضعیف بین ۳۲ پرتابگر بیست‌وششم شد. حدادی در اظهار نظری عجیب مدعی شد صرفا برای احترام به المپیک به توکیو سفر کرده و هدفش کسب آمادگی برای بازی‌های آسیایی بوده است!

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی درباره شرایط احسان حدادی اظهار داشت:

حدادی مایه افتخار و اسطوره دو و میدانی ایران است. او ۱۰ مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا و مدال نقره المپیک را بر گردن آویخت.

وی افزود:

باید تلاش کنیم قهرمان خوب ما در آخرین مسابقه با افتخار خداحافظی کند. حدادی دو و میدانی‌کاری است که نام کشور عزیز ما ایران را به عنوان بهترین در آسیا به ثبت رسانده و همواره پرچم کشور عزیزمان را در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به اهتزاز درآورده است.

رییس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد:

اگر حدادی افتخاری کسب کند تنها برای او نیست بلکه این افتخار از آن ایران و فدراسیون خواهد بود. حدادی در سال جاری تمام تلاش خود را کرد تا اردوها در ایران برگزار شود. او در تمام این مدت در مشهد و کیش تمرین کرده است.

وی یادآور شد:

او حتی بدون مربی به این تمرینات در ایران ادامه داد و تنها یک مربی بدنساز و ماساژور کنارش حضور داشتند. او مشکلات و شرایط حاد کشور را درک کرده و می‌خواهد با افتخار در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

صیامی اضافه کرد:

صددرصد احسان حدادی راهی آمریکا می‌شود و سه هفته دکنار مربی آمریکایی خود مک ویلکینز به تمرین می‌پردازد و در دو مسابقه هم در آمریکا شرکت خواهد کرد.

وی در پایان گفت:

اعزام حدادی با کمک حامی مالی فدراسیون دو و میدانی، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و حامی مالی صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.