مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه وزش باد در استان گاهی با بارش‌های رگباری پراکنده و رعدوبرق همراه خواهد شد، گفت: این شرایط کماکان طی فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وزش باد و بارش‌های رگباری در زنجان ادامه می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا رحمن‌نیا با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان استان کمی ابری خواهد بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی از بعدازظهر با رشد ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه وزش باد در استان گاهی با بارش‌های رگباری پراکنده و رعدوبرق همراه خواهد شد، افزود: این شرایط کماکان طی فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی در روز سه‌شنبه کمی پایدارتر خواهد بود، تصریح کرد: روز پنجشنبه، مجددا امواج ضعیفی از روی منطقه عبور خواهند کرد که ممکن است با رگبارهای پراکنده باران و رعدوبرق همراه شوند.

رحمن‌نیا ادامه داد: دمای هوا از اواخر وقت دوشنبه روند کاهشی پیدا خواهد کرد و رخداد دماهای صفر و منفی در ساعات ابتدایی روزهای سه‌شنبه تا جمعه در مناطق سردسیر استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که چورزق با 38 درجه سلسیوس و خیرآباد با 6 درجه سلسیوس، به ترتیب گرمترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان بوده‌اند. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.