فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۲ دستگاه موتور دیزل سنگین به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در محور لردگان ـ بروجن خبر داد.

کشف ۲ دستگاه موتور دیزل سنگین قاچاق در محور لردگان ـ بروجن

به گزارش قدس آنلاین،  سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محور لردگان ـ بروجن مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام  شدند و در بازرسی از یک کامیون، ۲ دستگاه موتور دیزل سنگین فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.