تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال برابر گل‌گهر سیرجان به پیروزی رسید.

گل‌گهر روی نوار ناکامی/ آشتی آلومینیوم با برد پس از ۹ هفته

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند.

ایمان کهیش با کمک‌های مرتضی هوشیار و رضا حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نیمه اول بازی آرام و بدون موقعیت جدی گلزنی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم ورق برگشت. آلومینیوم در دقیقه ۵۵ توانست توسط میلاد فخرالدینی به گل برسد و یک بر صفر جلو بیفتد.

گل‌گهر که در خانه نمی‌خواست بازنده باشد، در ادامه به دنبال جبران گل خورده بود و سیرجانی‌ها در دقیقه ۵۷ این فرصت را داشتند که از روی نقطه پنالتی به گل تساوی برسند اما ضربه امین قاسمی‌نژاد را حسین پورحمیدی مهار کرد.

در ادامه تلاش گل‌گهر نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داده و با سه امتیاز به اراک برگردد.

آلومینیوم با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. این اولین برد آلومینیوم پس از ۹ هفته بود تا این تیم با پیروزی آشتی کند.

گل‌گهر هم با این شکست، ۴۵ امتیازی ماند و در رده ششم ایستاد. گل‌گهر در ۴ بازی اخیر ۲ باخت و ۲ تساوی داشته و رنگ برد را ندیده و از جمع مدعیان نیز فاصله گرفته است.

ترکیب اولیه گل‌گهر سیرجان

محمدحسین اکبر منادی، شایان مصلح، علیرضا آرتا، بهنام برزای، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، سید محمدرضا حسینی، یونس شاکری، نوید عاشوری و مرتضی تبریزی

سرمربی: سعید الهویی

ترکیب اولیه آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمود قائد رحمتی، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی پور، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی و عماد میرجوان

سرمربی: سید مهدی رحمتی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.