سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه این تیم می‌تواند در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشته باشد، گفت:‌ اگر شرایط حامد حدادی مساعد باشد این بازی‌ها با قهرمانی ایران همراه خواهد شد.

با حدادی شانس قهرمانی در بازی‌های آسیایی را داریم

 به گزارش قدس آنلاین ،مصطفی هاشمی در واکنش به این سئوال که شرایط تیم ملی بسکتبال ایران را در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو چطور ارزیابی می‌کند، تاکید کرد: برای پاسخ به این سئوال نیاز به تحلیل و بررسی شرایط موجود داریم اما به عنوان فردی که سال‌ها در بسکتبال حضور داشته اعتقادم این است شما باید روحیه جاه‌طلبی خود را تقویت و با اعتقاد به مجموعه و نفراتی که در اختیار دارید با تمام توان مبارزه کنید. برآوردم است که این تیم در هانگژو روی سکو خواهد رفت و اگر حامد حدادی در شرایط مناسبی باشد شانس بالایی هم برای قهرمانی خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سئوال که اگر سرمربی تیم ملی هم بود همین موضوع را مطرح می‌کرد، افزود: بله،‌ تفاوتی ندارد. ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم از آنها بازی بگیریم به شرط آنکه بتوانیم در زمان درست بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم. هوش، ذکاوت، تجربه، انتخاب نفرات، نوع بازی گرفتن، انتخاب تاکتیک در هر بازی و مسایلی از این دست یک مجموعه را تشکیل می‌دهد که در صورت تلفیق آن، این مهم قابل دسترس است و همچنان اعتقاد دارم بدون حامد فینالیست و با او قهرمان می‌شویم.

هاشمی در مورد جام جهانی و کسب سهمیه المپیک تاکید کرد: در جام‌جهانی شرایط متفاوت است، این تیم می‌تواند یکی از شانس‌های صعود به المپیک باشد و مانند دوره قبل در مسیر درست گام بردارد. البته باید بازی‌های چین و ژاپن را هم تحت نظر داشته باشیم اما می‌توانیم از شانس خود استفاده کرده و در مسیر کسب سهمیه المپیک گام برداریم.

هاشمی در واکنش به این سئوال که چه تفاوتی بین تیم ژاپن در بازی‌های آسیایی و جام‌جهانی وجود دارد تاکید کرد: ژاپنی‌ها در بازی‌های آسیایی با همان تیمی که در پنجره جام‌جهانی به میدان فرستادند به میدان خواهند آمد اما در بازی‌های جام‌جهانی از بازیکنان شاغل خود در لیگ‌های معتبر از جمله NBA بهره برده و ظرفیت و توان خود را افزایش خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.