رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص انتخابش به عنوان بهترین هوگوپوش بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن، گفت: این افتخار برای همه تکواندو ایران است و امیدوارم استارتی برای نمایش خوب ملی‌پوشان در جهانی باکو باشد.

ساعی: این افتخار برای همه تکواندو ایران است

به گزارش قدس آنلاین، هادی ساعی در جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو در بین بهترین‌های تاریخ این رشته قرار گرفت و به عنوان بهترین هوگوپوش بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن انتخاب شد. او اظهار داشت: در این مراسم ورزشکاران برتر ادوار المپیک انتخاب شدند که این افتخار نصیبم شد در بین برترین‌ها باشم. این یک استارت خوب برای موفقیت تیم ایران در مسابقات جهانی باکو است.

وی با ابراز رضایت از شرایط روحی و آمادگی ملی‌پوشان تکواندو، بیان کرد: امیدوارم در مسابقات نیز بازیکنان ما به بهترین نتایج دست یابند چراکه خیلی تلاش کردند و شایسته هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: ملی‌پوشان روحیه بالایی دارند و از زمانی که وارد باکو شدیم تمرینات به خوبی ادامه پیدا کرده است. آنها سرحال هستند و امیدوارم اتفاقی خاصی رخ ندهد تا بتوانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

بیست‌وششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از امروز (دوشنبه) در سالن ۲۵ هزار نفری کریستال شهر باکو در جمهوری آذربایجان آغاز شد. در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن مردان) به مدت هفت روز به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ایران در دو بخش مردان و بانوان در این مسابقات که از بالاترین امتیاز رنکینگ المپیکی برخوردار است، حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.