۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 877801

آزادکار روسی از قهرمان وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی برای حضور در لیگ پادوبنی دعوت کرد.

چالش آزادکار روسی برای غول‌کش ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در روزهای چهارم و پنجم خردادماه در شهر ارومیه برگزار شد. فینال وزن ۷۹ کیلوگرم این مسابقات بین علی سوادکوهی و محمد نخودی برگزار شد که علی سوادکوهی با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد تا روند پیروزی‌های خود را در رقابت با بزرگان کشتی ایران و جهان تداوم ببخشد.

پیروزی سوادکوهی برابر محمد نخودی نایب قهرمان جهان، موجب شد تا نام این کشتی‌گیر بار دیگر در کشتی ایران و جهان سر زبان‌ها باشد. سوادکوهی پیش از این محمد نخودی نایب قهرمان جهان و زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک را در لیگ برتر، جردن باروز قهرمان جهان و المپیک را در جام جهانی کشتی آمریکا و کنتچادزه گرجستانی نایب قهرمان جهان را در مسابقات رنکینگ زاگرب شکست داده بود.

البته سوادکوهی در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ در فینال جام باشگاه‌های جهان با نتیجه پنج بر ۹ برابر اخمت عثمان‌اف روسی شکست خورد. بعد از این رقابت آزادکار روسی گفت: این مسابقات آغاز راه یک جدال بزرگ است و ممکن است چند بار دیگر در سطح بین‌المللی تکرار شود.

عثمان‌اف که عنوان قهرمانی جام یاریگین را در کارنامه دارد بعد از قهرمانی سوادکوهی در جام تختی با انتشار پیامی در فضای مجازی از غول‌کش کشتی ایران و جهان برای حضور در لیگ پادوبنی دعوت به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.