باشگاه رئال‌مادرید در حال برنامه‌ریزی برای انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس است.

رئال‌مادرید بزرگ‌ترین انتقال تابستان را نهایی می‌کند؟/ ۱۰۰ میلیون پوند یا بیشتر؟ مسئله این است!

پس از این که رئال‌مادرید تأیید کرد که کریم بنزما تابستان امسال پس از ۱۴ سال برنابئو را ترک خواهد کرد، غول‌های اسپانیایی می‌خواهند هری کین جانشین مهاجم فرانسوی شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید از باشگاهش خواسته برای جذب هری کین اقدام کند، در حالی که آن‌ها کای هاورتس مهاجم چلسی را هم زیر نظر دارند. کین که ماه آینده ۳۰ ساله می‌شود، تنها یک سال دیگر با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد. دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام هم نمی‌خواهد او را بفروشد و برای ترساندن رئالی‌ها مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد. لوی قاطعانه گفته که کین را به رقیب لیگ برتری نمی‌فروشد و به نظر می‌رسد این تابستان پیشنهاد منچستریونایتد را رد کند.

اما فروش هری کین به باشگاه بزرگ خارجی ممکن است جذاب‌تر باشد، با این که مهاجم انگلیسی به دنبال شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر خواهد بود. کین قبلاً به صراحت گفته که علاقه‌ای به حضور در تیمی مثل پاری‌سن‌ژرمن ندارد و شاید اولویت او ماندن در لیگ برتر باشد. کین اکنون تنها ۴۷ گل با رکورد ۲۶۰ گل آلن شیرر در لیگ برتر فاصله دارد و می‌داند اگر یک فصل دیگر در اسپرز بماند و بازیکن آزاد شود، پیشنهادهای پردرآمدتری دریافت خواهد کرد.

آنچلوتی همچنین هاورتس را شناسایی کرده، برای این که می‌خواهد دو مهاجم در تابستان جانشین بنزما کند که برای قراردادی با حقوق یک میلیون پوند در هفته با سعودی‌ها آماده می‌شود.

باید دید آیا رئال‌مادرید می‌تواند نظر کین را برگرداند و او را وسوسه کند تا تابستان امسال تاتنهام محبوبش را ترک کند. بعید است آن‌ها با پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند برای بازیکنی که ماه آینده ۳۰ ساله می‌شود و یک سال هم از قراردادش باقی مانده، موافقت کنند، اما می‌دانند دنیل لوی مذاکره‌کننده سرسختی است.

کین به تاتنهام وفادار مانده است و باشگاه مایل است او قراردادش را در سال آخر تمدید کند، اما اکنون رئال‌مادرید آماده است تا شانس خودش را آزمایش کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.