رئیس اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از کشاورزان با مشکل قطعی برق مواجه می شوند که لازم است مشکل آن ها هرچه سریعتر حل شود.

قطعی برق دامن گیر کشاورزان چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش قدس آنلاین،  مرتضی درخشان رئیس اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر چهارشنبه در برنامه تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی کشاورزان، دامداران و شیلات امری ضروری است که باید به آن توجه داشت.

وی تصریح کرد: متقاضیان احداث گلخانه در این استان وجود دارد که منتظر دریافت تسهیلات هستند که کار خود را آغاز کنند و لازم است دستوراتی به بانک‌ها داده شود که در این مورد همکاری لازم را با تولید کنندگان ما داشته باشند.

درخشان با اشاره به اینکه محصولات غذایی مستقیم وارد سفره مردم می‌شود بیان داشت: کشاورزان مراقب باشند که از کودهای بی کیفیت، ارزان قیمت و فراوان استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه بیمه خسارت بخش کشاورزان نیز باید افزایش پیدا کند گفت: وزارت جهاد برای افزایش بیمه خسارت کشاورزان اقدامی کند که از این طریق تا حدودی امنیت محصولات کشاورزان تأمین شود.

درخشان با تاکید بر اینکه قطعی برق در بخش کشاورزی یک مشکل عمده‌ای است که در این راستا باید فکری شود گفت: کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری برق زیادی مصرف نمی‌کنند و می‌طلبد در این راستا نیز مشکل قطعی برق آنها رفع شود که متضرر نباشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.