۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 883889

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد ۲۹۷ متهم به سرقت دستگیر و ۲۳۵ فقره انواع سرقت رمزگشایی شد.

دستگیری ۲۹۷ متهم به سرقت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار با محوریت دستگیری متهمان به سرقت در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در اجرای این طرح ۷۲ ساعته، ماموران پلیس آگاهی با همکاری تیم‌هایی از یگان امداد و کلانتری‌های سطح شهر مشهد ۲۲ پاتوق اصلی سارقان خیابانی و مالخران را پاکسازی کردند.

وی گفت: در این راستا ماموران انتظامی مشهد پس از کسب هماهنگی با مقام قضایی در پاتک‌های ضربتی خود ۲۹۷ متهم به سرقت و ۵ مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

نگهبان بیان کرد: در این عملیات ۲۳۵ فقره انواع سرقت کشف و ۷۶ خودرو، ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی لوازم مسروقه از مخفیگاه مجرمان کشف و به مالباخته‌ها تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به استمرار طرح‌های اقتدار امنیت اجتماعی در مناطق جرم‌خیز و آسیب‌پذیر خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.