کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شدید شمال غربی خلیج فارس تا روز شنبه (فردا) مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

خلیج فارس تا روز شنبه مواج و تلاطم است

پیام مساعدی اظهار کرد: در مدت یاد شده با توجه به شدت مواجی خلیج فارس، دریانوردان باید از ترددهای غیرضرور بطور جد اجتناب کنند.

وی افزود: با شدت وزش باد شدید شمال غربی خیزش گرد و خاک منطقه‌ای و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۴۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی گاهی بیش از ۲۷۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۰:۱۰، مد اول دریا ساعت ۰۷:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۶ ، مد دوم ساعت ۲۱:۱۳ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان و دیر با ۴۷، خورموج با ۴۶ و اهرم، دیلم و عسلویه با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.