به نظر می‌رسد که مشکلات جواد نکونام برای رسیدن به نیمکت استقلال در حال برطرف شدن است.

آخرین خبر از سرمربی جدید استقلال؛ نکونام سکاندار تیم محمبوبش می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، استقلال تهران تنها تیم حاضر در بین مدعیان است که همچنان سرمربی ندارد و در شرایطی که تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز در کنار گل‌گهر سیرجان در حال برنامه‌ریزی برای فعالیت در بازار تابستانه هستند و به صورت چراغ خاموش در حال مذاکره برای جذب بازیکن هستند، همچنان شرایط نیمکت تیم استقلال مشخص نشده است.

استقلالی‌ها امیدوار بودند که روز گذشته (شنبه) سرمربی‌شان معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد و با وجود طرح گمانه‌زنی‌های مختلف، خبری از انتخاب سرمربی جدید استقلال نشد.جواد نکونام، جدی‌ترین گزینه هدایت استقلال محسوب می‌شود و در حالی‌که روز گذشته موعد معارفه نکونام بود اما شنیده شد که او به دلیل مشکلات غیرفوتبالی نمی‌تواند روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت بنشیند.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال روز گذشته در مصاحبه‌ای رسمی، وجود مشکلات برای رسیدن نکونام به نیمکت تیم استقلال را تایید کرد و گفت: «من هم خبرهایی که مطرح شده را شنیدم. به هر حال اتفاقی است که افتاده و قرار بود مشکلش را حل کند که حل نشده است».مدیران عالی‌رتبه ورزشی و فوتبالی بعد از حواشی به وجود آمده برای جواد نکونام، از روز گذشته تلاش‌های خود را آغاز کرده‌اند تا بتوانند مشکلات به‌وجود آمده برای نکونام را حل‌وفصل کنند. در شرایطی که گفته می‌شد نکونام بعد از آنکه حضورش روی نیمکت استقلال نهایی نشد، تغییراتی را در صفحه مجازی خود ایجاد کرده اما به جز تغییر عکس پروفایل، تغییری دیگری از سوی جواد نکونام انجام نشده و در این زمینه شایعات بی‌اساسی علیه او ایجاد شده است.

آخرین خبر از سرمربی جدید استقلال| نکونام در یکقدمی استقلال؟

تجمع استقلالی‌ها برای انتخاب نکونام

گروهی از هواداران استقلال امروز خود را به مقابل ساختمان این باشگاه رساندند و تجمع اعتراضی را در حمایت از جواد نکونام تشکیل دادند. در فضای مجازی هم برخلاف فصل گذشته، حمایت کم‌سابقه‌ای از نکونام انجام شده و این سرمربی گزینه موردپسند هواداران آبی‌پوش است. مدیران باشگاه استقلال با توجه به تمایل هواداران، گزینه داخلی دیگری را مدنظر ندارند و همین مسئله باعث شده تا همچنان چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف شرایط همکاری با جواد نکونام باشند.حجت کریمی البته روز گذشته مدعی شد که گزینه‌های خارجی هم مورد بررسی قرار می‌گیرند. چهره‌هایی مانند کیکه سانچز فلورس، خوان کارلوس گاریدو، خوزه مارتین، کریستین پانوچی و آلن هوروات نام‌شان به عنوان گزینه‌های احتمالی هدایت استقلال مطرح شده اما گویا همچنان اولویت مدیران باشگاه استقلال جواد نکونام است و در صورتی‌که مشکلات نکونام حل‌وفصل نشود، آن‌ها به سرعت مذاکرات اولیه انجام شده با گزینه‌های خارجی را دنبال کرده و به طور جدی پیگیر انتخاب سرمربی خارجی خواهند شد.

همه چشم‌انتظار تصمیم سرنوشت‌ساز

جواد نکونام روز گذشته در صفحه اینستاگرامی خود عکسی با لباس استقلال و قلب آبی و دو ستاره منتشر کرد تا این‌گونه پالس مثبتی بفرستد. گفته می‌شود که نکونام در روزهای گذشته خارج از ساختمان باشگاه مذاکرات خود را با مدیران استقلال انجام داده و با آن‌ها به توافق رسیده است. در این میان مشکلات غیرفوتبالی باعث شده تا قرارداد جواد نکونام با استقلال نهایی نشود و همین مسئله در روند انتخاب سرمربی استقلال هم باعث ایجاد وقفه شده است.هواداران آبی‌پوش چشم‌انتظار تایید صلاحیت جواد نکونام هستند و گفته می‌شود که رایزنی‌ها در حال انجام است. مدیران باشگاه استقلال گفته می‌شود که طی 2 روز آینده قصد دارند چشم‌انتظار تعیین وضعیت نکونام باشند و اگر شرایط برای همکاری با این سرمربی باتجربه نهایی نشود، آن‌وقت مذاکرات به صورت جدی با گزینه‌های خارجی دنبال خواهد شد. هر چند که همچنان اولویت اصلی استقلالی‌ها استخدام جواد نکونام است و اگر مشکل غیرفوتبالی او حل شود، نهایتاً 48 ساعت آینده قرارداد او با آبی‌ها نهایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.