مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تجهیز ۳ اردوگاه دانش‌آموزی استان خبر داد.

تجهیز ۳ اردوگاه دانش‌آموزی در خراسان جنوبی

به گزارش قدس انلاین، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع کارکنان مدیریت آموزش و پرورش بیرجند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود ۸ هزار کلاس اولی در مدارس دوره اول ابتدایی شهرستان بیرجند ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین از تجهیز ۳ اردوگاه دانش‌آموزی استان خبر داد و افزود: اردوگاه شهید بهشتی بیرجند یکی از این اردوگاه‌ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت انقلابی سیزدهم برای نهادینه شدن سند تحول و تقویت روحیه انقلابی‌گری در نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: اجرایی‌سازی رتبه‌بندی، بیمه تکمیلی فرهنگیان، تغذیه رایگان، افزایش سرانه دانش‌آموزی و افزایش مشارکت ذی‌نفعان و سایر دستگاه‌ها در فرایند تعلیم و تربیت تنها گوشه‌ای از این خدمات به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان جنوبی از مردمی‌سازی آموزش و پرورش در فرایند یاددهی و یادگیری به عنوان مهمترین دستاورد دولت در نظم تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی پس از ۱۱ سال مسکوت ماندن علی‌رغم مین‌های کاشته شده درمسیر رشد اقتصادی، فرهنگی و اعتباری کشور از دیگر دستاوردهای دولت انقلابی در آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه فتنه امروز عقاید و باورهای دینی جوانان را هدف گرفته و سعی در کمرنگ کردن و از بین بردن ولایت دارد، یادآور شد: هدف اغتشاشات مهرماه سال گذشته و پس از آن مسمومیت‌ها اخلال در فرایند تعلیم و تربیت و تداوم تعطیلی مدارس بود.

وی با اشاره به بصیرت دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی برخورداری از صبر انقلابی را مهم‌ترین ویژگی فرهنگیان ولایتمدار استان برشمرد و عنوان کرد: آموزش و پرورش بهارستان علم و ادب به واسطه برخورداری از دانش آموزان و معلمان انقلابی کمترین صدمه را از اغتشاشات، متحمل شده و انگشت شمار فریب خوردگانی که در دام توطئه گران افتاده بودند، با مواجهه با واقعیت، متنبه شده به دامان جامعه انقلابی استان بازگشتند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان این بخش از کهن سرزمین اسلامی آگاه و هوشیار هستند و به راحتی فریب حیله‌ها و نیرنگ دشمنان اسلام و انقلاب را نمی‌خورند و در دوره‌های مختلف با بصیرت انقلابی و حضور چشمگیر خود در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به جهانیان ثابت کرده‌اند که تا پای جان برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب می‌جنگند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دوری از افراط و تفریط را سرلوحه کار خادمین نظام تعلیم و تربیت در خطه قهستان زمین دانست و اذعان کرد:در انتصابات و جابه‌جایی نیروی انسانی، رویکرد خادمین این نظام مقدس، فارغ از گرایشات سیاسی، همواره توانمندی افراد مد نظر بوده است تا این که گرهی از فرایند تعلیم و تربیت استان باز شده و  مشکلی از مشکلات فرا روی معلمان و دانش آموزان مرتفع شود.

به گفته موسوی نژاد دشمنان همیشه در صدد ضربه زدن به اسلام، انقلاب اسلامی ولایت فقیه، تعلیم و تربیت اسلامی و کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب در اذهان عمومی هستند تا بدین ترتیب ایران اسلامی  را به خطر بیندازند.

در این آیین که به مدت ۲ ساعت طول کشید، چالش‌ها و مشکلات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.