فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی توس عامل سرقت‌های سریالی طلاجات کودکان در بلوار توس دستگیر شد.

عامل سرقت‌های سریالی طلاجات کودکان در مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بلوار توس بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی توس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به بررسی‌های میدانی پلیس و تصاویر به دست آمده از سارق در محدوده سرقت‌ها افزود: سارق شناسایی شده زنی جوان بوده که با کشاندن دختر بچه‌های خردسال با ترفندهای مختلف به مکان خلوت طلاجات آن‌ها که اکثرا گوشواره بوده را سرقت کرده است.

وی بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی توس با یکسری تحقیقات اطلاعاتی متهم سابقه‌دار را که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشت، در محدوده کال زرکش ردزنی و با کنترل نامحسوس عصر روز گذشته، ۳۰ خرداد ماه، در حال پرسه‌زنی در محدوده خیابان شهید جنگی دستگیر کردند.

نگهبان با بیان اینکه متهم ۴۳ سال دارد، خاطرنشان کرد: سارق ابتدا منکر هرگونه بزه و جرمی شده اما در بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان و تصاویر به دست آمده در برخی سرقت‌ها، تاکنون به ۱۲ فقره سرقت طلاجات کودکان در محدوده بلوار توس طی ماه گذشته و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر در محدوده محله امام هادی(ع) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهم به دادسرا تاکید کرد: شهروندان در صورت وقوع سرقت‌های مشابه به پاسگاه انتظامی توس واقع در توس ۱۶۹ و ۱۷۱ مراجعه کنند.  

وی ضمن درخواست از خانواده‌ها با توجه به فصل گرما و تعطیلات مدارس و حضور کودکان در کوچه و خیابان تصریح کرد: والدین به منظور پیشگیری از هرگونه سرقت باید به کودکان آموزش دهند تا از سوار شدن به خودرو یا موتورسیکلت افراد غریبه خودداری کرده و به هر فرد ناشناسی اعتماد نکنند و در ساعت خلوت روز، از بازی در کوچه و خیابان ممانعت کنند. همچنین طلا و جواهرات زیاد موجب تحریک سارقان می‌شود؛ بنابراین کودکان را هنگام بازی در پارک‌ها، کوچه‌ها و اطراف مجتمع‌های مسکونی تنها نگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.