رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: شورای راهبردی کاراته خراسان رضوی با حضور پیشکسوتان و با هدف بهره گیری از مشورت و نظرات پیشکسوتان برای رشد و توسعه کاراته تشکیل می شود.

شورای راهبردی کاراته خراسان رضوی تشکیل می شود

به گزارش قدس خراسان، هادی امیری اظهار کرد: ۱۰ پیشکسوتِ سبک های آزاد و کنترلی در شورای راهبردی کاراته استان حضور خواهند داشت.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی افزود: هدف از تشکیل این شورا، بهره گیری از مشورت و نظرات گران بهای پیشکسوتان برای رشد و توسعه کاراته در استان است و تلاش خواهیم کرد با اتحاد و همدلی، کاراته استان را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم.

وی که در گردهمایی پیشکسوتان کاراته خراسان رضوی، سخن می گفت، ادامه داد: یکی از کمیته های خوب و ارزشمند هیئت کاراته استان، کمیته پیشکسوتان است و پیشکسوتان مشاوران و پشتوانه های خوبی برای هیات کاراته هستند.

امیری با بیان این که خراسان رضوی را به ۶ منطقه استعدادیابی تقسیم بندی کرده ایم، گفت: به دنبال بسترسازی مناسب برای پرورش قهرمانان و شناسایی استعدادها هستیم و با توجه به راه اندازی شش پایگاه استعدادیابی، قطعا اتفاقات خوبی در آینده رقم خواهد خورد.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی درباره وضعیت کاراته شهرستان ها نیز افزود: توجه خاصی به کاراته شهرستان ها داریم که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و در صدد هستیم تمام خانه کاراته شهرستان ها را تجهیز کنیم. این در حالی است که خیلی از شهرستان ها تاکنون از حداقل امکانات هم محروم بوده اند.

وی اضافه کرد: امسال ۳۰ تخته تاتامی بین شهرستان های محروم توزیع کرده ایم که تا کنون بی سابقه بوده است. از طرفی پیگیر تشکیل تعاونی مسکن برای جامعه کاراته استان هستیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.