مدیرعامل باشگاه گل‌گهر گفت: هدف‌گذاری ما برای قهرمانی است و می‌خواهیم حداکثر بهره‌وری را از دانش و تجربه اوزونیدیس ببریم. 

مدیرعامل گل گهر: اوزونیدیس باید برای قهرمانی بجنگد/ قطعاً سقف بودجه را رعایت می‌کنیم!

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسفندیارپور در خصوص اینکه برنامه‌های باشگاه برای تمرینات پیش فصل و اردوی داخلی یا خارجی مشخص شده، اظهار داشت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. فعلاً در حال یارگیری هستیم و باید دید چقدر زمان می‌برد تا تیم بسته شود، سپس بر اساس زمانی که تا شروع فصل جدید داریم برنامه‌ریزی لازم را در خصوص شکل تمرینات تیم و برگزاری اردوی پیش فصل داخلی یا خارجی خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه چند بازیکن از گل‌گهر جدا می‌شوند و احتمال جذب سید حسینی یا محمدرضا اخباری گلرهای تیم ملی تا چه حد جدی است، گفت: پنج تا شش بازیکن از گل‌گهر می‌روند و احتمال اینکه یکی از این دو دروازه‌بان را جذب کنیم زیاد است. امروز سرمربی لیست نهایی خود را در مورد بازیکنانی که جدا می‌شوند و بازیکنانی که اضافه می‌شوند به ما تحویل می‌دهد و از فردا با قطعیت می‌گوییم چه کسانی در لیست قرار دارند و فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز خواهیم کرد. 

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در خصوص اینکه باشگاه وی محوز حرفه‌ای دارد و آیا از حداکثر سقف بودجه که بیشتر از باشگاه‌های بدون مجوز است استفاده می‌کند، عنوان کرد: قطعاً سقف را رعایت خواهیم کرد ولی اینکه به طور کامل مصرف کنیم بحث دیگری است و بستگی به توافقی که با بازیکنان می‌کنیم و دستمزدشان دارد ولی نکته‌ای که قطعیت دارد رعایت کردن سقف بودجه است. 

وی درباره اینکه مارینوس اوزونیدیس خواستار جذب بازیکن خارجی شده و نگاه وی به آکادمی باشگاه گل‌گهر چیست، یادآور شد: اولویت بازیکنان داخلی است چون سیاست باشگاه این خواهد بود مگر اینکه در برخی پست‌ها گزینه داخلی خوب نداشته باشیم. دیروز در اولین روزی که اوزونیدیس در سیرجان بود با مربیان و مدیران آکادمی باشگاه جلسه گذاشت و خواست تا اسامی بازیکنانی که شرایط حضور در تیم بزرگسالان را دارند به وی اعلام شود. در تمرینات و بازی‌های تمرینی و تدارکاتی کیفیت آنها را از نزدیک ببیند. اگر مورد قبول بودند در تیم بزرگسالان باقی بمانند و ارتباط در زمینه استفاده از بازیکنان آماددگی برقرار شده است. 

اسفندیارپور در خصوص اینکه هدف گل‌گهر در فصل پیش رو قهرمانی است تا کسب سهمیه آسیایی تصریح کرد: هر مربی در هر تیمی که سرمربی می‌شود باید برای قهرمانی بجنگد و اگر غیر از این باشد، هدف‌گذاری خوبی صورت نگرفته است. ما مطمئناً چنین نگاهی داریم و می‌خواهیم حداکثر بهره‌وری را از دانش و تجربه اوزونیدیس ببریم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.