معاون آب و فاضلاب لرستان گفت: پیگیر آبرسانی به ۵۰۰ روستای استان با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان هستیم.

ضرورت آبرسانی به ۵۰۰ روستای لرستان

به گزارش قدس آنلاین، طاهر فلاح‌نژاد در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات آبرسانی به روستاهای لرستان با بیان اینکه مسئول تامین آب روستایی و شهری شرکت آبفاست، افزود: سالجاری ۲۱۵ روستا تامین آب خواهند شد که در هفته دولت و یا دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد روستا، سهم شهرستان دورود ۲۵ روستاست.

معاون آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به ۵۰ روستا در شهرستان پلدختر را در دست اقدام داریم که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به مرحله بهره‌برداری و افتتاح برسد.

فلاح‌نژاد در خصوص آبرسانی به روستاهای سرشاخه قمرود در الیگودرز بیان کرد: طرح آبرسانی ۱۶ روستای الیگودرز و در هفته دولت و ۱۰ روستای دیگر در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: در لرستان هیچ روستایی وجود ندارد که از نعمت آب برخوردار نباشد و حتی در بدترین شرایط آبرسانی به این روستاها بوسیله تانکر انجام شده است.

معاون آب و فاضلاب لرستان اظهار کرد: به لحاظ وسعت استان و پراکندگی روستاها می‌طلبد کارهای زیادی برای آبرسانی انجام شود و البته همه باید پای کار باشند.

فلاح‌نژاد گفت: منابع کافی برای تامین آب روستاهای لرستان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: لرستان تنها استانی است که منابع تامین آب آن پایدار نبوده و تنها از محل نزولات آسمانی تامین می‌شود.

معاون آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: پیگیر آبرسانی به ۵۰۰ روستای استان را با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان هستیم و منتظر سفر هیات دولت به استانیم تا این موضوع مصوبه این سفر را اخذ کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.