مدیرکل بهزیستی کردستان با اشاره به آغاز پویش"عید تا عید" (قربان تا غدیر)در راستای کمک به نیازمندان همزمان با عید سعید قربان،گفت: این پویش با هدف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در استان آغاز شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.

اجرای پویش عید تا عید به نفع مددجویان بهزیستی در کردستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین رسولی  اظهار کرد: این پویش با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی با اتخاذ رویکرد تعاملی با نهادها، سازمان‌های حمایتی و شرکای اجتماعی بویژه اصناف، بانک ها و بنگاه‌های اقتصادی، خیرین،گرو های مردمی و جهادی و آحاد مردم اجرا می شود.

وی تامین هزینه‌ای درمانی، معیشتی، تحصیلی، جهیزیه و کمک به اشتغال جامعه هدف بهزیستی با رعایت حرمت انسانی افراد زیر پوشش، ارتقای سطح کمی و کیفی، جلب و جذب مشارکتهای مردمی، جلب و جذب مشارکت‌های داوطلبانه حجاج و خیرین در خصوص تامین نیازهای جامعه هدف بهزیستی را از جمله اهداف این طح اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق توزیع گوشت قربانی، پرداخت کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته‌های معیشتی و تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی به شیوه‌های جلب و جذب مشارکتهای مردمی در استان در قالب این طرح اظهار کرد: مردم می توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان در این پویش شرکت کرده و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵*، شماره حساب۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و شماره کارت ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مبلغ اهدایی خود را تقدیم نیازمندان کنند.

رسولی یادآور شد: همچنین افراد خیر و نیکوکار استان می توانند برای تحویل کمک‌های غیرنقدی، اقلام و بسته‌های غذایی و نذورات هیات‌های مذهبی، خیرین، حجاج و آحاد افراد جامعه از طریق مراجعه حضوری به ادارات بهزیستی،مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه در سطح استان مراجعه کنند.

در حال حاضر هشت درصد جمعیت استان کردستان شامل حدود ۲۵ هزار خانوار مستمری بگیر و ۲۸ هزار خانوار غیر مستمری بگیر زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.