فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با حضور گسترده آحاد مردم تهران و خانواده معزز شهدا با هدف پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در میدان امام حسین(ع) خبر داد.

سردار حسن‌زاده: اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در تهران برگزار می‌شود

به گزارش قدس انلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با حضور گسترده آحاد مردم تهران و خانواده معزز شهدا با هدف پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در میدان امام حسین(ع) خبر داد.

سردار حسن‌زاده ضمن اشاره به مطالبه‌ گسترده عموم مردم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه، این مسأله را یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده و به ویژه صیانت از حریم بانوان ایرانی دانست.

وی با محکوم کردن تلاش دشمنان در جهت برهم زدن آرامش روانی جامعه ایرانی اسلامی اظهار کرد: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است تا از این طریق با متزلزل کردن باورها و اعتقادات ایرانی-اسلامی جای پای فرهنگ منحط خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با تاکید بر لزوم توجه ویژه همه مردم و مسؤولان به موضوع حفظ حریم خانواده و پاسداشت عفاف و حجاب از برگزاری اجتماع بزرگ خانواده‌های تهرانی در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب در میدان امام حسین(ع) خبر داد و تصریح کرد: این اجتماع بزرگ با حضور باشکوه مردم عزیز تهران برگزار خواهد شد و ان شاالله با نمایش مطالبه قاطعانه عموم جامعه فرهیخته ایرانی موضوع پاسداشت عفاف و حجاب بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.