بی حاشیه ترین باشگاه ورزشی تیم لیگ برتری خراسان رضوی با صدور بیانیه ای از حضور در رقابت های فصل پیش رو کناره گیری کرد.

آژیر خطر آویژه!

زمزمه های رفتن آویژه صنعت پارسا که البته تمام امید بسکتبال استان در این سالها به فعالیت این باشگاه کاملا حرفه ای بسته شده بود را خیلی ها در این یکی دوماه اخیر شنیدن اما هیچ کس آن را جدی نگرفت تا اینکه بیانه کناره گیری منتشر شد. سخت و دشوار دانستن این تصمیم در متن بیانیه نشان از علاقه مسؤولان باشگاه بسکتبال و حمایت از ورزش دارد .موضوعی مهمی که گویا در یک دهه اخیر به چشم مسؤولان ورزش استان نیامده که اگر آمده بود به عنوان بی حاشیه ترین تیم لیگ برتری ورزش از آویژه حمایت می شد. حمایتی که نیاز به پول نداشت و تنها چاشنی دلگرمی مسؤولان آویژه برای ادامه راهی که در پیش داشتند می شد.

بی مهری هایی که عامل کناره گیری شد

مدیرعامل باشگاه آویژه در گفتگو با قدس بابیان این مطلب که بعد از برگزاری جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره و مالک باشگاه تصمیم به کناره گیری از لیگ برتر گرفته شد گفت: تصمیم سختی برای مجموعه آویژه بود که بعد از یک دهه حضور در بسکتبال کناره گیری کند.
جعفرفلاح در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه دلیلی برای این تصمیم وجود دارد اظهار داشت: دلایل متعددی در این باره وجود دارد که باعث شده باشگاه از حضور در لیگ برتر کناره گیری کند اما مهمترین آن همان حمایت نشدن از سوی مسؤولان است که از موضوع حمایت مالی جداست و به مسائل دیگری گره می خورد. بیشتر کم توقعی هایی که بعضا وجود داشت دخیل در اتخاذ این تصمیم بود.

وی بیان کرد:در روزهای آتی جلسه دیگری برگزار خواهد شد که دلایل باشگاه برای کناره گیری بعد از آن جلسه اعلام خواهد شد.
فلاح درواکنش به این مطلب که احتمال دارد مسؤولان باشگاه از تصمیم خود منصرف شوند بیان کرد: بعید می دانم تصمیم عوض شود.

جلسه برای نگه داشتن آویژه

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی نیزگفتگو با قدس آنلاین در این خصوص گفت: هفته گذشته که من زمزمه های این تصمیم را شنیدم رفتم تهران و با رئیس فدراسیون صحبت کردم قرار شدآقای داوری به مشهد سفر کند تا درجلسه ای با حضور مدیرکل ومدیران باشگاه آویژه آنها را این تصمیم منصرف کنیم که شب گذشته شنیدیم باشگاه بیانه داده و کناره گیری کرده است.
مجید ولی پور ادامه داد: امروزهم به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کردم تا با مدیرکل در این خصوص گفتگوکنم که گویا آقای تاج فیروز درمجمع هیات بوکس بود و نشد صحبت کنیم فردا مجدد پیگیری خواهم کرد تا بلکه بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا باشگاه آویژه از تصمیش منصرف شود.

آویژه سرمایه ورزش استان است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره حضور بی حاشیه و حرفه ای باشگاه آویژه در بسکتبال استان و کشور از این باشگاه به عنوان یکی از بی نظیرترین باشگاه های ورزشی کشور یاد کرد و گفت:آویژه جدای از یک باشگاه برای ورزش استان یک سرمایه است.
جبارقوچان نژاد ادامه داد: ممکن است در این سالها مسؤولان این باشگاه موردبی مهری قرار گرفته باشند اما با شناختی که از آقایان مستشاری داریم و فعالیت هایی که آنها در زمینه های ورزشی و خیرخواهانه بی ادعا دارند به لطف خدا نخواهیم گذاشت بسکتبال آویژه از لیگ کناره گیری کند. برای این موضوع هم طی روزها آینده با حضور مدیرکل و مسؤولان باشگاه جلساتی خواهیم داشت و از آنها درخواست خواهیم کرد تا راه سالهای گذشته را ادامه دهند.     

   

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.