رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ‌ گفت: با توجه به در پیش بودن لیگ قهرمانان و جام ملت‌های آسیا، قطعا در نیم‌فصل اول لیگ برتر دچار نوسان در برگزاری منظم دیدارها خواهیم شد.

مهدی: در نیم‌فصل اول نوسان خواهیم داشت/ از هفته چهارم لیگ فشرده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سهیل مهدی در پایان مراسم قرعه‌کسی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: قرعه‌کشی از سوی دو بازیکن تیم ملی نوجوانان برگزار شد که خواستیم به این طریق از آنان تشکر کنیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) و اینکه عدم وجود آن می‌تواند به ضرر نمایندگان آسیایی ایران تمام شود، بیان کرد: این مساله از سوی فدراسیون و کمیته داوران پیگیری می‌شود.

مهدی درباره نحوه برگزاری لیگ با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان و جام ملت‌های آسیا، توضیح داد: طبق جلسه‌ای که با سرمربی تیم ملی داشتیم، برنامه‌ای را طراحی کردیم و هماهنگی خوبی صورت گرفت. در چند هفته ابتدایی، مسابقات را با فشردگی کمتری برگزار می‌کنیم تا تیم‌ها از بدنسازی خارج شوند و سپس دیدارها در فاصله زمانی ۵ تا ۶ روز برگزار می‌شود. لیگ قهرمانان و جام ملت‌ها را داریم که موجب می‌شود تا در نیم فصل اول نوسان زیادی داشته باشیم، اما در نیم‌فصل دوم با آرامش بیشتری بازی‌ها برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور تماشاگران در دیدارهای فصل جدید لیگ برتر، بیان کرد: هر ورزشگاهی که شرایط مناسب میزبانی و بلیت فروشی الکترونیکی را داشته باشد پذیرای تماشاگران خواهد بود. در خصوص ورزشگاه آزادی نیز اگر ورزشگاه آماده نشود، بازی‌های آن با حداقل تماشاگر برگزار می‌شود.

وی در مورد عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها و جرایمی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود نیز گفت: جریمه از سوی کمیته انضباطی تعیین می‌شود و آئین‌نامه مشخص است. ارکان قضایی کمک کنند تا بتوانیم خواسته‌ رسانه‌ها را برآورده سازیم.

مهدی همچنین درباره شکایت باشگاه سایپا از شمس‌آذر قروین که ممکن است به حذف این تیم از لیگ برتر بیانجامد نیز پاسخ دقیقی نداد و صرفا به این جمله بسنده کرد: «این مساله هم از سوی ارکان قضایی پیگیری می‌شود.»

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.