مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: برق همه مشترکان شهری و روستایی شهرستان مراوه‌تپه از شب گذشته تاکنون به‌علت بروز نقص فنی در خط انتقال ۶۳ کیلوولت به این شهرستان قطع است که تلاش برای رفع مشکل ادامه دارد.

قطع برق همه مشترکان شهری و روستایی مراوه‌تپه

به گزارش قدس آنلاین، سیداحمد موسوی بیان داشت: چند تیم فنی برای رفع مشکل به منطقه اعزام شدند و تا ساعتی دیگر برق شهرستان مراوه‌تپه وصل خواهد شد.

به گفته اهالی مراوه تپه برق تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از ۱۰ ساعت پیش تاکنون قطع است و همین عامل سبب بروز مشکلاتی برای اهالی جهت تامین مایجتاج خود از جمله نان و آب شده است.

قطع برق در مراوه‌تپه سبب شده تا جلسه مدیریت بحران این شهرستان مرزی باحضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی برگزار شود.

براساس مصوبات جلسه شورای مدیریت بحران مراوه‌تپه، تمامی ادارات و نهادها بجز دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان امروز تعطیل اعلام شدند.

همچنین دراین جلسه مصوب شده شهرستان کلاله نسبت به پخت نان به میزان ۵۰ کیسه آرد و گالیکش نسبت به پخت ۱۰ هزار قرص نان لواش برای توزیع بین شهروندان و اهالی روستایی مراوه تپه اقدام کنند.

نانوایان مراوه تپه هم می‌توانند در صورت تقاضای مردم آرد خام را برای پخت نان در منزل بدون منع قانونی بفروشند.

آبرسانی سیار به اهالی مناطق شهری و روستایی از دیگر مصوبات جلسه مدیریت بحران مراوه تپه بود.

به گفته فرماندار مراوه‌تپه علت قطع برق سراسری این شهرستان، نبود منابع تغذیه برق در مراوه تپه و وجود شبکه تیر برقی است.

لقمان قربانی افزود: این عامل سبب شد تا در مواقع بروز حوادث یا خاموشی‌های احتمالی، برق کل مشترکان شهرستان قطع شود.

وی اضافه کرد: با پیگیری استاندار گلستان مقرر شد شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در اسرع وقت نسبت به دو تغذیه‌ای کردن شبکه برق مراوه‌تپه اقدام کند.

شهرستان مرزی مراوه تپه حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستا سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.