فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از سازماندهی ۱۴۰۰ گروه جهادی تخصص محور در استان مرکزی خبر داد و گفت: کادر سازی برای گام دوم انقلاب از دستاوردهای اردوهای جهادی است.

سازماندهی ۱۴۰۰ گروه جهادی تخصص‌محور در استان مرکزی

به گزارش قدس انلاین، سردار محسن کریمی در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای تفرش ضمن خداقوت و تلاش از اقدامات و زحمات دانشجویان جهادی اظهار داشت: امروز بسیجیان با جهاد محرومیت زدایی و جهاد امیدآفرینی نقش مهمی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دارند و فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت راهبرد گروه های جهادی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: کادر سازی برای گام دوم انقلاب یکی از دستاوردهای اردوهای جهادی و ترویج فرهنگ جهادی است و امروز اردوهای جهادی در تربیت نیرو و ایجاد مسئولیت پذیری برای جوانان موثر است.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی در راستای رفع فقر و محرومیت در مناطق محروم بسیار اثرگذار و موفق بوده و نیاز است این الگوی موفق در مسائل فرهنگی و رفع آسیب های اجتماعی به کار گیری شود.

کریمی تصریح کرد: جهادگران با ورود به هر عرصه ای که حماسه هایی از ایثار و ازخودگذشتگی نشان دادند، بدون هیچ ادعایی در میدان های خدمت به مردم حاضر شده اند و استقبال گرم مردم در مناطق محروم و خصوصا روستاها از جهادگران نشان از این مسئله دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عرصه های فعالیت بسیج اردوهای جهادی است و جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی می کنند،گفت: حضور جهادگران در مناطق محروم همراه با امید و نشاط است و نقش موثری در ترویج و توسعه گفتمان جهادی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از دانشجویان جهادگر در عرصه های مختلف بیان کرد: خوشبختانه به برکت وجود جوانان انقلابی اردوهای جهادی دانشجویی همواره با استقبال و حضور قابل توجهی همراه است.

وی افزود: در سطح استان مرکزی بیش از هزار و ۴۰۰ گروه جهادی تخصص محور در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند و به مردم و ولی نعمتان در نقاط مختلف استان مرکزی خدمت رسانی می کنند.

کریمی خاطر نشان کرد: رزمایش های جهادی در تابستان با توجه به ظرفیت ها و شناسایی های انجام شده در مناطق مختلف برگزار می شود و یکی از مهمترین اقدامات جهادگران مسئله محوری و شناسایی مسائل بوم محلات است که طبق این مهم برای خدمت رسانی حضور پیدا می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.