مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از واگذاری زمین به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

مستاجرین شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی صاحب زمین می‌شوند

به گزارش قدس خراسان، جعفر فرشچی در خصوص واگذاری زمین کارگاهی به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت اجاره واحدهای صنعتی و بر اساس تصمیم گیری هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شده است که مستاجرین صنعتی واجد شرایط صاحب زمین کارگاهی شوند تا هزینه‌های اجاره برای آن‌ها کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: لذا مصوبه‌ای تصویب شد که بر اساس آن به مستاجرین فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمین کارگاهی بدون مزایده واگذار شود. طی هفته جاری شرایط برای متقاضیان اعلام خواهد شد و افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات به دفتر مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مراجعه کنند.

وی درباره شرایط واگذاری زمین بیان کرد: تلاش می‌شود تا واگذاری زمین به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت نقد و اقساط و با حداکثر تسهیلات و مساعدت باشد تا مستاجرین بتوانند با حداقل هزینه ممکن گارگاه صنعتی خود را بسازند.

فرشچی درباره تامین زمین مورد نیاز مستاجرین شهرک‌ها و نواحی  صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: محل فعالیت متقاضیان زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پس از اعلام آمادگی توسط تیم ارزیابی بررسی و بر اساس ارزیابی صورت گرفته مساحت زمین و کارگاه مد نظر مشخص و زمین تامین خواهد شد. متقاضیان بعد از تایید نهایی باید به سایت شهرک‌ها مراجعه و در آنجا زمین مد نظر را انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی درباره تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی گفت: واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های تقاضا محور و برخوردار استان مانند شهرک صنعتی کلات، چناران، کاویان و... پیش‌بینی شده است. همچنین زیر ساخت‌های لازم همچون راه، آب، برق و گاز در این نواحی آماده بوده و مشکلی برای واگذاری زمین وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.