مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان با اشاره به صدور سه مجوز سرمایه گذاری در استان ،گفت: از این تعداد مجوز، ۲ مورد آن منجر به اجرای عملیات و سرمایه گذاری بالغ بر ۵ میلیون دلاری در استان شد.

سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری خارجی‌ها در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین جناب  با اشاره به صدور سه مجوز سرمایه گذاری در لرستان، اظهار کرد: سال گذشته سه مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد مجوز، ۲ مورد آن منجر به اجرای عملیات و سرمایه گذاری بالغ بر ۵ میلیون دلاری در استان شد، یک مجوز دیگر نیز در حال انجام اقدامات برای اجرا است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان از پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته، گفت: این میزان تسهیلات پیش بینی شده برای سال جاری ۱۳۵ میلیارد تومان است که به اداره کار جهت پرداخت توسط ۸ بانک عامل ابلاغ شده است.

جناب با بیان اینکه سال گذشته ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت شد، افزود: اعتبارات تبصره ۱۸ نیز به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود اعتبارات تبصره ۱۸ در مجموع سهم دولتی و بانکی در سرفصل‌های مختلف به ۵۰۰ میلیارد تومان برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.