مسوول آتش‌نشانی شهرداری ابهر با اشاره به بروز آتش‌سوزی مهیب در یک فروشگاه ابزار فروشی در شناط گفت: آتش‌سوزی در منطقه شناط ابهر تلفات جانی نداشته است.

آتش‌سوزی در منطقه«شناط»ابهر تلفات جانی نداشته است

به گزارش قدس آنلاین شهرام قربانی، مسوول آتش‌نشانی شهرداری ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به بروز یک مورد آتش‌شوزی در منطقه شناط ابهر اظهار داشت: این آتش‌سوزی در یک مغازه ابزارآلات و رنگ‌فروشی در خیابان شهید بهشتی شناط روی داده بود که با حضور به موقع آتش‌نشانی ختم به خیر شد.

مسوول آتش‌نشانی شهرداری ابهر با بیان اینکه یکی از خودروهای آتش‌نشانی در منطقه حضور داشته و با اطلاع مردم در محل آتش‌سوزی حاضر شده است، افزود: وجود تینر و رنگ در داخل غازه موجب گسترش حریق و شدت گرفتن آن شده است.

وی به حضور آتش‌نشانان چند ایستگاه در عملیات اطفای حریف گفت: وجود سقف کاذب و تینر و همچنین مواد اشتعال‌زا مانند رنگ میتوانست خسارات فراوانی را به جود آورد که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی کنترل شد.

قربانی با بیان اینکه در این حادثه از گسترش آتش به طبقات بالا و همچین طبقه پایین که باشگاه ورزشی است، جلوگیری شد، گفت: شدت حریق بسیار زیاد بود و خسارات زیادی را به دنبال داشته است که میزان خسارات در حال بررسی است.

مسوول آتش‌نشانی شهرداری ابهر با بیان اینکه خوشبخته این حادثه تلفات جانی نداشته است، اظهار داشت: سه اکیپ از نیروهای آتش‌نشانی برای مهار آتش اعزام شده بودند که با اقدام به موقع موفق به مهار آتش شدند.

پایان پیام/2308

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.