مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف تخلف ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی در زنجان گفت: سه مجتمع از این موارد پلمب شد.

سه مجتمع خدماتی رفاهی در زنجان پلمب شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا مظفری افزود: مجتمع‌های بین راهی استان مجموعه‌ای شامل رستوران، کافی شاپ، فست فود، سفره خانه سنتی، سوپرمارکت، فروشگاه‌های عرضه پوشاک و لوازم بهداشتی و آرایشی است و روزانه ده‌ها هزار نفر از این مراکز بازدید یا خرید می‌کنند، به همین منظور، برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، گشت های سیار به صورت مستمر از این مراکز سرکشی می‌کنند.

وی از انجام بازرسی از ۳۰ مجتمع بین راهی در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: با انجام بازرسی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی ۲۰ واحد دارای تخلف شناسایی شد که برای ۱۰ واحد از آنها بنر تخلف نصب و سه واحد نیز پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه این بازرسی‌ها در نتیجه گزارشات مردمی انجام شد، یادآورشد: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، نگهداری و فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از تخلفات شایع در این مراکز است.

وی با بیان اینکه یکی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی پلمب شده از مجتمع‌های مشهور بین راهی است، اضافه کرد: یکی از تخلفات این واحد ۲۵۰ میلیون ریال در قالب کم فروشی بوده و سایر تخلفات آن نیز در قالب گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دست بررسی است.

مظفری همچنین از پلمب یک شرکت نصب آسانسور خبر داد و خاطرنشان کرد: این پرونده از طریق بازرسان اتاق اصناف ارسال شده بود که در شعبه دوم تعزیرات حکومتی زنجان بررسی و تخلفات آن رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: این شعبه با بررسی پرونده، تخلف را محرز اعلام و متخلف را به پرداخت ۳۳۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکی و سه میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

وی همچنین از جریمه نقدی یک واحد مشاور املاک خبر داد و افزود: شعبه پس از بررسی به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال خسارت به شاکی و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه به تخلفات مربوطه در کمترین زمان رسیدگی می‌شود، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره تلفن ۱۳۵ اطلاع دهند تا با واحد صنفی مربوطه بدون چشم‌پوشی و برابر با قانون برخورد شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.