رئیس شعبه تامین اجتماعی بردسکن گفت: به منظور از حمایت از تولید و افزایش اشتغال برای بنگاه‌های کوچک و متوسط با تعداد نیروی کمتر از ۱۰۰ نفر کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی، اصناف و شرکت‌های دانش‌بنیان از تسهیلات بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

بخشودگی جرائم تسهیلات اشتغال برای کارفرمایانی که زیر ۱۰۰ نفر نیرو دارند

علی بخشی‌نیا ضمن گرامی داشت هفته تامین اجتماعی در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال به نام مهار تورم و رشد تولید و به منظور از حمایت از تولید و افزایش اشتغال برای بنگاه‌های کوچک و متوسط با تعداد نیروی کمتر از ۱۰۰ نفر کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و اصناف و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به مدت سه ماه از تاریخ ۳۱/ ۲ /۱۴۰۲ با حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه خود از تسهیلات بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی بردسکن بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی خانه‌داری را به عنوان شغل مهم تعریف کرده است دراین راستا بانوان می‌توانند با سه نرخ ۱۲ و ۱۴ و ۱۸ درصد به صورت قراردادی از مزایای تامین اجتماعی نیز برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: برای صیانت و کرامت از خانواده‌ها، بیمه فراگیر خانواده ایرانی را سازمان اجرا کرده و کلیه اقشار جامعه اعم از دختران، پسران، زنان خانه‌دار، دانشجویان و... می‌توانند از مزایا و تعهدات بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند.

بخشی‌نیا از جمله خدمات ارائه شده به بیمه شدگان را پرداخت کمک هزینه ازدواج، مرخصی و ایام بارداری به مدت ۹ ماه و کمک هزینه کفن و دفن اشاره  کرد و افزود: در حال حاضر حداقل پرداختی بابت هزینه ازدواج و فوت مبلغ ۵۳ میلیون ریال است.

رئیس شعبه تامین اجتماعی بردسکن در رابطه با هزینه‌های درمان گفت: سازمان تامین اجتماعی در شهرستان‌های فاقد بیمارستان ملکی از جمله شهرستان بردسکن کلیه هزینه‌های بستری را متقبل کرده و به صورت رایگان ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود: امید است تا هفته دولت عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان بردسکن آغاز شود.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.