مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از عصر امروز تا بامداد پنج‌شنبه پنجم مرداد ماه امسال شاهد رگبار متناوب باران، وزش باد و احتمال رعد و برق در آسمان مازندران خواهیم بود.

احتمال جاری شدن سیلاب‌های محلی در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز درباره پیش‌بینی وضعیت هوای استان با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو شاهد رگبار متناوب باران در استان هستیم.

وی افزود: براین اساس از عصر سه‌شنبه سوم تا بامداد پنج‌شنبه پنجم مرداد ماه امسال شاهد رگبار متناوب باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای در ارتفاعات استان، خاطرنشان کرد: کاهش دید و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

رضوی یادآور شد: احتیاط در تردد جاده‌ای، پرهیز از اسکان درکنار رودخانه‏‌ها و خودداری از صعود کوهنوردان به ارتفاعات و سایر اقدامات پیشگیرانه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: طی روزهای تاسوعا و عاشورا نیز جو پایداری حاکم می‌شود و انتظار داریم شاهد افزایش دما باشیم که در مناطق مرکزی و شرقی این افزایش دما محسوس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.