۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 898375

رئیس اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت: نرخ‌نامه جدید برای نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای این شهر با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان خراسان رضوی تعیین و به همه نانوایان ابلاغ شده است.

نرخ جدید نان در مشهد اعلام شد

به گزارش قدس خراسان، احمدرضا کشتگر اظهار کرد: آخرین نرخ‌نامه اتحادیه نانوایان مشهد مربوط به سال ۱۴۰۰ است و با توجه به افزایش هزینه‌های تولید نان از جمله دستمزد و بیمه کارگر، نرخ خمیر مایه، اجاره مغازه و بسیاری از هزینه‌های جانبی، نرخ تمام شده تولید نان نیز افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان مشهد با بیان اینکه نرخ های جدید به طور متوسط با نرخ نامه قبلی حدود ۴۰ درصد افزایش دارد، گفت: این نرخ نامه یک ترمیم نسبت به نرخ نامه قبلی است، هزینه‌های واقعی تولید نان بیشتر از این میزان است.

وی تعداد نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای دارای پروانه کسب این شهر را ۲ هزار و ۳۰۰ واحد ذکر کرد و گفت: تعداد واحدهای نانوایی آزادپز در مشهد بیش از ۱۰۰ مورد است که بزودی نرخ‌نامه آن‌ها نیز با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترابی ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    از دولت انقلابی انتظار دیگری داشتیم
    • جابر ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      0 0
      دقت داشته باشید بعد از دو سال نرخ نان تغییر کرده.... به نظر شما این همه قشر نانوا جز این مردم نیستند؟ مشکلات اقتصادی ندارند؟ تو سرما و گرما، تعطیل و غیر تعطیل، کرونا و غیر کرونا باید پخت کنند، به نظر شما اینها خانواده ندارند؟ نیاز به رفاه و آسایش ندارند؟ تو این دو سال هم که گذشت خیلی به قشر نانوا ظلم شده است. بعد از دو سال که قیمت تغییر کرده ، انصاف هست که دولت رو متهم می کنید؟