رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ترک فعل توسط مدیران جرم است و در این خصوص آیات قرآنی زیادی وجود دارد.

حجت‌الاسلام قرائتی: آیات قرآنی زیادی درباره ترک فعل مدیران وجود دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ظهر امروز حجت الاسلام محسن قرائتی در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی اظهار کرد: اگر حرف‌هایمان را براساس قرآن بزنیم تاثیر زیادی دارد چون از قرآن می‌آید. در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب خدمت رهبر رسیدم و گفتم این بیانیه ریشه‌های قرآنی دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: ترک فعل هم جرم است. آیات زیادی است که اگر کسی می‌تواند کاری بکند، نکند جرم است. ترک نوشتن، ترک شهادت، ترک پست و غیره از جمله مصادیق ترک فعلی است که در قرآن آماده است.

وی تصریح کرد: چه برنامه‌هایی برای جوانان در ایام تابستان داریم؟ من ۴۴ سال در تلوزیون بودم و هرچه می توانستم گفتم. در قرآن آمده که هرکاری می‌توانی حقش را انجام بدهید.

قرائتی گفت: مدیر باید با پرسنل ارتباط داشته باشد. مراجعه کننده بیشتر باشد و هرجا اتاق بزرگتر است باید شلوغ‌تر هم باشد.

ررئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: گاهی گفتگوی تن به تن تاثیر گذاری‌اش بیشتر از سخنرانی‌های‌ میلیونی است. صحبت‌های امام در گفتگوهای خصوصی را به یاد دارم اما همه سخنرانی‌های جماران در خاطرم نیست. گاهی تلفن یا ملاقات و عیادت خصوصی تاثیر گذار تر است.

وی گفت: برای نماز ویژه فرزندان همکارانتان چه کرده‌اید؟ یک مسابقه کتاب خوانی با موضوع نماز برگزار کنید. اگر میخواهید جمعیت به مسجد بیاید باید سخنرانی‌ها کوتاه باشد.

قرائتی از مدیران سوال کرد؛ شما مدیران در مسجد محله چه نقشی دارید؟ باید یک کار نو و جدید انجام دهید. غیر از مدیرکلی و کار رسمی یک کار جدید انجام دهید. برای جوانان محله‌تان خودتان دست به یک کار جدید بزنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.