فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۰ کیلو شیشه و دستگیری قاچاقچی در نیکشهر خبر داد.

کشف ۳۰ کیلو شیشه در نیکشهر/ ‌قاچاقچی دستگیر شد

به گزارش قدس انلاین، سردار  دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیکشهر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از روستاهای این شهرستان به نگهداری و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اقدام می‌کند که بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از سواری ۴۰۵ متعلق به وی مقدار ۳۰ کیلو و ۳۲۰ گرم ماده مخدر شیشه و یک قبضه سلاح کلت کمری، دو تیغه خشاب و مقادیری فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و در بازجویی‌های اولیه پلیس به انتقال و توزیع مواد مخدر صنعتی از مرز به عمق کشور اعتراف کرد.

دستگیری ۲ نفر از عاملان قتل شهروند مهرستانی

سردار جلیلیان در تشریح خبر دیگری بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی سرنخ های از پنهان شدن و زندگی مخفیانه عاملان قتل یک شهروند مهرستانی در یکی از روستاهای دورافتاده این شهرستان به دست آمد که پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شد.

وی افزود: مأموران آگاهی شهرستان مهرستان در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، سرانجام دو نفر از عوامل اصلی قتل را در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان، دو نفر از متهمان دستگیر شده در این عملیات، با مشاهده مستندات و مدارک قانونی پلیس به قتل عمد مسلحانه جوان مهرستانی اعتراف کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری فشنگ جنگی از مخفیگاه عاملان قتل بیان شد: متهمان دستگیر شده علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوداگی قبلی  عنوان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.