سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: برای سهولت دسترسی هیات‌های عزاداری، دانشگاه تهران میزبان نماز جمعه این هفته خواهد بود.

دانشگاه تهران میزبان نماز جمعه این هفته تهران است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی نوری با اشاره به همزمانی روز تاسوعا با سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه تهران و مصادف شدن عاشورای امسال با روز جمعه از عزاداری هیات‌ها در پایگاه‌های نماز جمعه این هفته در سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل گرما نماز جمعه پایتخت در مصلا اقامه می‌شود، این هفته برای سهولت دسترسی هیات‌ها، دانشگاه تهران میزبان نماز جمعه خواهد بود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآورشد: در نماز جمعه شهر تهران و به تبع آن ائمه جمعه و پایگاه‌های نماز جمعه سراسر کشور تدبیر پیش از خطبه‌های ما به جهت روز عاشورا برگزاری مراسم عزاداری در شهر تهران و دانشگاه تهران است و از آنجا که در وقت مصلا هستیم به منظور دسترسی هیات ها در موکب‌ها و عزاداران برای حضور در نماز جمعه شرایط لازم فراهم شده است.

حجت‌الاسلام نوری عنوان کرد: پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران از سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید و محمد حسین حدادیان بهره می‌بریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.