مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهلت ارسال آثار هنرمندان به پنجمین جشن سینمای سیمرغ استان تا ۱۲ مرداد ماه جاری تمدید شد.

ارسال آثار به پنجمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی تمدید شد

به گزارش قدس خراسان، سوسن محمدزاده اظهار کرد: فراخوان پنجمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی با معرفی بهترین آثار سینمایی این استان در ۱۹ تیرماه منتشر شد که ابتدا مهلت ارسال آثار تا پنجم مرداد ماه ۱۴۰۲ بود.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: این جشن همزمان با دومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی و با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم های کوتاه و بلند به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی و جلب حمایت‌های هرچه بیشتر مسوولان استانی، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی گفت: همه آثار تولیدی در راستای اهداف و موضوعات جشنواره، در قالب‌های کوتاه و بلند، داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می‌توانند در این بخش حضور یابند.

به گفته محمدزاده، این بخش فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها و تجربه‌های هنرمندان، ایجاد زمینه‌ مناسب برای ارزیابی جایگاه آثار فیلم‌سازان با تجربه فیلم کوتاه و فیلم بلند استان خراسان رضوی است.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: چهار دوره قبلی جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی بهمن ماه و همزمان با جشنواره فیلم فجر مشهد برگزار می شد، پارسال این جشن برگزار نشد اما امسال برگزاری آن همزمان با جشن مهر سینمای خراسان رضوی از ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان جهت دریافت فراخوان و ارسال آثار خود می توانند به آدرس انجمن سینمای جوانان ایران واحد خراسان رضوی در بوستان ملت، مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.