رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز اکران مجدد فیلم‌های کمدی از نیمه دوم محرم خبر داد.

اکران مجدد فیلم‌های کمدی از نیمه دوم محرم آغاز خواهد شد/کاهش ۸۱ درصدی فروش سینماهای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سوسن محمدزاده در خصوص میزان فروش سینماهای خراسان رضوی اظهار کرد: فروش سینماهای خراسان رضوی در هفته گذشته بیش از ۲۷۰ میلیون تومان بوده است که نسبت به هفته ماقبل آن یعنی در بازه زمانی ۲۴ لغایت ۳۰ تیر ماه ۸۱ درصد کاهش فروش داشته است.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: کاهش فروش سینماها به دلیل ممنوعیت اکران فیلم‌های کمدی در ماه محرم بوده است. فیلم‌های کمدی در کشور در صدر فروش گیشه قرار دارد که فروش سینماها در هفته گذشته نیز در سراسر کشور به همین دلیل با کاهش مواجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکران مجدد فیلم‌های کمدی از نیمه دوم محرم آغاز خواهد شد، ادامه داد: البته تعطیلی سینماها در روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه به دلیل تاسوعا و عاشورای حسینی نیز در کاهش فروش سینماها تاثیرگذار بوده است.

محمدزاده در خصوص میزان مخاطبان سینماهای استان در هفته گذشته عنوان کرد: ۷۴۲۰ مخاطب در هفته گذشته به تماشای فیلم‌ها در سینماهای خراسان رضوی نشسته‌اند، این در حالی است که در هفته ماقبل آن سینماهای استان ۳۶ هزار و ۵۲۳ مخاطب داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.