رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ظهور انقلاب اسلامی منجر به نهضت علمی در کشور و پیشتازی ایران در تولید علم در منطقه و حتی دنیا شد و حال باید توفیقات ما در تولید علم آن‌طور که شایسته است به تولید ثروت در کشور بینجامد.

توفیقات کشور در تولید علم باید به تولید ثروت بینجامد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزایی شهرابی روز شنبه در نشستی با حضور دانشجویان و نخبگان دانشگاههای فردوسی مشهد و آزاد مشهد اظهار کرد: متأسفانه آن‌طورکه در تولید علم موفق بودیم، در مصرف علم و تبدیل آن به ثروت موفق عمل نکردیم و همین موضوع باعث شده است تا رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه در کنار تأکید بر روی موضوعات اقتصادی، بر روی اقتصاد دانش‌بنیان نیز تأکید ویژه‌ای کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی بیان کرد: نخبگان و دانشجویان ایران اسلامی به این موضوع توجه کنند که برای پاسخ به مشکلات کشور باید علم تولید شده به درستی مصرف شود و این در حالی است که نسبت به بسیاری از این دانش‌ها به درستی توجه نشده است.

وی ادامه داد: باید حرکت کنیم تا به موفقیت برسیم و از توجیه کردن، بهانه‌تراشی و دلایل نامعقول برای انجام ندادن کار پرهیز شود.

میرزایی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر واگذاری کار به جوانان اظهار کرد: از ابتدای دوره مدیریتی جدید در پارک علم و فناوری به این موضوع توجه شده است تا از جوانان در حوزه‌های مختلف بهره لازم برده شود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: این پارک بستر مناسبی برای آغاز فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه دانشجویان است و با توجه به برنامه جدی این مجموعه برای نوجوانان، جوانان و دانشجویان، باید به مزیت‌های هر منطقه توجه کرد و با استفاده از این ظرفیت به رشد و توسعه رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.