معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در مشهد گفت: عملیات اربعین به لحاظ تعداد مسافر و گستردگی چند برابر عملیات حج است؛ از این رو با توجه به ماهیت اربعین، باید در خدمت‌رسانی به زائران، تدابیر لازم اندیشیده شود.

باید در خدمت‌رسانی به زائران با توجه به ماهیت اربعین تدابیر لازم اندیشیده شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرودگاه مشهد، کاپیتان رضا نخجوانی اظهار کرد: تجربیات مدیرعامل پیشین و مدیران گذشته، چراغ راه آینده شرکت فرودگاه‌ها است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در مشهد گفت: تاکید دارم برای انجام امور و تصمیم‌گیری حتما به جنبه اخلاقی و تاثیرات آن توجه شود.

وی ادامه داد: در عملیات انتقال زائران امام حسین(ع)، سقف تعداد زائران مشخص نیست.

نخجوانی افزود: بدلیل وجود محدودیت در بخش هوایی، تعداد زائران اربعین تا حدودی مشخص است که باید از تجربه سال‌های اخیر نهایت بهره را ببریم.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در مشهد ادامه داد: اگر ماهیت اربعین و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را بشناسیم، بدون کمترین چالش این عملیات را به انجام خواهیم رساند.

وی بیان کرد: از هفته‌های قبل جلسات ستاد اربعین در وزارتخانه و شرکت فرودگاه‌ها آغاز شده اما امروز به صورت رسمی این عملیات آغاز خواهد شد. همچنین دو قرارگاه اصلی و فرعی در شرکت فرودگاه ها تشکیل شده که بسیج محور همکاری با قرارگاه مردمی ستاد اربعین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.