برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران هنوز هم منوط به معرفی رسمی نامزدهاست.

آخرین وضعیت انتخابات هیات فوتبال تهران با حذف ۲ نامزد دیگر

به گزارش قدس آنلاین، با گذشت نزدیک به ۳ ماه از پایان ثبت نام انتخابات هیات فوتبال تهران، تاکنون تکلیف برگزاری این انتخابات و معرفی فرد جدید به عنوان جانشین حبیب الله شیرازی مشخص نشده است.

در شرایطی که پس از جدایی رئیس جنجالی سابق این هیات، احمدرضا براتی، نایب رئیس هیات تهران و عضو هیات رئیسه فدراسیون سرپرستی این مجموعه را برعهده گرفت و بلافاصله هم روند برگزاری انتخابات را آغاز کرد، اما همچنان فوتبال پایتخت بدون رئیس کار خود را ادامه می‌دهد.

البته طهمورث حیدری، رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طبق پیگیری‌های من مراجع ذی صلاح، صلاحیت همه نامزدها را برای حضور در انتخابات تایید کرده و آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده‌اند. اکنون هم ما منتظر هستیم حراست وزارت ورزش در نامه رسمی، این نفرات را به ما معرفی کند تا پس از آن در سریع‌ترین زمان ممکن انتخابات را برگزار کنیم.

در شرایطی که پیش از این کمیته برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران اسامی ۱۶ نامزد را برای کسب استعلام به نهادهای مربوطه ارسال کرده بود، صادق درودگر به دلیل فعالیت به عنوان مدیرعامل نساجی و حسین خبیری به دلیل عضویت در هیات مدیره پرسپولیس، نمی‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

ضمن اینکه نیما نکیسا ، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن اصفهان و اکبر محمدی، عضو کمیته ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران نیز طبق آیین نامه نباید در انتخابات شرکت کنند. هرچند جلسه نهایی کمیته ۳ نفره برگزاری انتخابات برای رسیدگی به وضعیت نهایی آنها هنوز برگزار نشده اما اعضای این کمیته اعتقاد دارند نکیسا و محمدی نیز در راستای اعمال قوانین حضور در انتخابات محدودیت دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.